Oldalak

udv

2012. április 9., hétfő

Husvet es egyeb masok

Ismetelten nem jutottam ide mar egy jo ideje, igy most egy atfogo beszamolt irok.
Husvet van. Nem unnepeljuk mar ugy, mint gyerek korunkban.  Persze sonkat es tojast foztunk mi is, es vettunk kalacsot is, es meg tormank is volt. Es hogy valamit csinaljunk bementunk Londonba. Igaz meg szombaton, mert Peti akkor volt szabad. Nem volt kulonosebb terv csak setaltunk mindenfele. Jo kis nap volt. Peti kapott tolem Husvetra egy fekete rovidnadragot abbol a boltbol, ahonnan sok inge es poloja is van. Nemtudom az uzlet nevet. En is kaptam ajandekot Petitol. Eletem elso tetovalasat. Vagyis annak egy reszet. Azert nem toltok fel rola kepet mert meg nincsen kesz. A labamra szeretnek egy nagyobb abrat de meg csak a pillango van kesz. 1 oraja volt a sracnak es hihetetlen, hogy milyen szep munkat vegzett ennyi ido alatt. Azert fajt, de ki lehetett birni. Egyre jobban tetszik. Varom mar a kovetkezo alkalmat, hogy ujra mehessek.
















Ma beszeltem Erika baratnommel msn en. Jo volt kicsit beszelgetni. Beni nagyon sokat nott mar es olyan kis draga. Nem tudtuk befejezni a beszelgetest mert a gepunk megint tulmelegedett es kikapcsolt. Majd legkozelebb folytatjuk.

Multheten meglatogattak bennunket Zsuzsiek. Penteken jottek es szombaton mentek. Egy ejszakara elfertunk. Ok a szobaban aludtak, mi meg a nappaliban. Jo volt , hogy volt nalunk valaki, kicsit kizokkentunk az atlagos napokbol. Es Domi nagyon aranyos volt. Olyan kis baratkozos. Egyaltalan nem felt tolunk. Zsuzsiek bementek vasarolni egy ket helyre es o nem sirt utanuk. Nagyon kis draga volt.





Es kozben eljott az utolso nap is amit ennel a cegnel toltottem. Nem toltott el orommel, mert en nem utaltam itt dolgozni. Kaptam kepeslapot, bonbont es bort es persze jokivansagokat.
Hetfotol volt uj munkam de ezt lemondtam. Nem tudtam volna idore odaerni busszal es meg ha meg is engedtek volna, hogy kesobb kezdjek akkor is 2 orat kellett volna utazassal toltenem az atszallasok miatt.
Voltam azonban masik allasinterjun. Oda kell CRB check es arra kell most varni. Remelem minel hamarabb meglesz.
Nagyvonalakban ennyi. Igyekszem surubben jonni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése