Oldalak

udv

2012. április 10., kedd

Fogyokura- eletmodvaltas indul

Nagyon elhatarozott vagyok, de ez meg csak az elso nap. Biztosan lesznek nehezsegek, de bizom benne, hogy most vegig tudom csinalni amit kituztem magam ele.
Nono ( egy lany, asszony, anya, feleseg) elszanta egyszer magat es 38 kg tol szabadult meg. Tortenetet megirta es azota sok embernek adott segitseget, hogy az o utjara terjen. A facebookon letrehozott egy csoportot es iden eloszor indul egy fogyokura verseny. Egymast lehet buzditani, egymasnak erot adni, beszelgetni arrol, ki hogyan halad. Es Nono erot, idot es faradtsagot nem kimelve szponzorokat szerzett, hogy a versenynek nyeremenye is legyen. Nagyon szep dolgokat sikerult neki osszegyujtenie! Ugyhogy Hajra Csajok!
Ma el is mentem edzeni. 5 honap kihagyas  utan jol esett nagyon, de biztos ebben is lesznek hullamvolgyek.

30 perc Cross Trainer 250kcal
10 perc taposas 130 kcal
20 perc gyaloglas futogepen 130kcal
Hasznaltam meg 3 erosito gepet ami hasra, hatra es az oldalra megy. 14-18 kg sulyokkal szazakat.
Kb 1 ora 20 percet toltottem edzessel. Holnap is megyek.
Ki kell hasznalni, hogy itthon vagyok. Amig nem indul az uj munka addig biztosan van idom menni, utana pedig majd kialakitok egy rendszert.

Ma eloszor ugy foztem, hogy lemertem mindent amit beletettem, hogy ki tudjam szamolni a kcal es a ch erteket.
3 honapig tart a verseny es minden hofordulora megvannak a kituzott celjaim. At is szerkesztem a blog oldalan a vonalzot.

Ma sikerult ujabb hutomagnessel gazdagitanom a keszletemet. Husvet elott lattam meg a sainsbury ben tojas alaku magneseket, de nem vettem meg. Milyen jol tettem mert mara toredekere le volt arazva.
Majd lefenykepezem a Londonban szerzettekkel egyutt es rakok fel kepet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése