Oldalak

udv

2011. április 27., szerda

Portsmouth

A vasarnapi tengerparti kirandulas utan hetfon elmentunk ismet egy tengerpartra csak egy masik varosba Portsmouth ba. Vagyis igazabol ahol a beach van annak a neve Lee on the solent. Ez egy kavicsos tengerpart volt es alig voltak. Nekem sem nyerte el annyira a tetszesem. Egyetlen egy kavezo volt ahol lehetett enni is, de ez sem volt olcso. Sem egy bazar, sem egy ajandek bolt semmi. Viszont a kovek nagyon szepek voltak es volt rengeteg kagylo is. Nem gyujtottem egyet sem, kivetelesen.




 Kedden pedig mar kezdodott a munka.
Ma beszeltem Erika baratnommel msn en. Mar nagyon regen beszeltunk es olyan jo volt, vegre dumcsizni kicsit. Es lattam Beniket is. Olyan nagyon szep kisfiu. Olyan szep formas, imadnivalo. Draga Baratnom nagyon orulok, hogy beszeltunk, millio puszi nektek.
Anyukammal is beszeltem ma egy kicsit, majd vasarnap hivom ujra anyak napja alkalmabol. Mar nemsokara megyunk haza, mar alig varom, hogy lassam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése