Oldalak

udv

2011. április 22., péntek

Elmaradas

Egyszeruen nem volt idom es energiam arra, hogy irjak. A munkan kivul nem is nagyon tortent mas. A felmondasom miatt sokat dolgoztam. Ket es fel heten keresztul minden nap. Hol a regi, hol az uj helyen. De holnap vegre szabad vagyok egeszen keddig. Nem is banom mert mar faradt vagyok.
Tetszik az uj melo, reszleteket majd kesobb. Peti is mar csak holnap dolgozik utoljara a Harvesterbe, es szerdan kezd egy uj helyen. Kettonk melohelye tok kozel van egymashoz. Akar gyalog is tudunk jarni mindketten, vagy bicajjal.
Vasarnapra es hetfore tengerparti kiruccanast tervezunk. Elmegyunk Bournemouth ba es Portsmouth ba. Az egyik helyen homokos tengerpart van a masik helyen apro kavicsos. Eddig nagyon nagyon meleg volt, remeljuk akkor is az lesz amikor megyunk. Ma a lakasban is 24 fok volt, nem is csoda hogy tegnap este nem tudtam aludni.
Ma kitakaritottam es meg megy a mosogep. Holnap csak fozok valamit es csak pihenek. Ugy be van dagadva a kezem es annyira fej, hogy alig birom mozgatni, megeroltettem. Vettunk ra kremet ami huti es szerencsere segit.
Olyan jo hogy 8 ora van es meg mindig vilagos. Majd megyek Petiert ha vegez, de gondolom az meg odebb lesz. A tengerparti kirandulas utan majd jelentkezem kepekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése