Oldalak

udv

2012. április 11., szerda

Atvaltozas 2.nap

Ma mar reggel megkezdodott az edzesem, ugyanis a reggeli meloba bicajjal mentem. 20 perc oda es 20 perc vissza osszesen 7km. Jo kis alapozas volt az edzes elott. De igy a teremben mar nem bicajoztam. De igy is edzettem 80 percet.

30 perc cross trainer 250kcal
20 perc gyors gyaloglas 130kcal
10 perc taposas 130kcal
Es a 3 erosito gep hasra, hatra es oldalra. Mindegyikbol 100.
Majd varialom a cardio gyakorlatokat, hogy ne mindig ugyanazt csinaljam, ugyanabban a sorrendben.
Irtam mar arrol, hogy nem szeretek futni, de azert a gyors gyaloglas kozbe beiktattam fel perces futasokat. Es ha hiszitek, ha nem a csapatra gondoltam es arra amit Nono irt a visszaigazolo emailben, amikor megkapta a fenykepet. Es Nono furdoruhas kepe is inspiral! Micsoda atvaltozason ment at ez a csaj, hihetetlen! Buszke vagyok ra! Annyit emlegettem mar itthon, hogy a ferjem is tudja ki o. De azt akarom, hogy a vilag is megtudja, hogy milyen szuper segitonk es inspiralonk van! A nyitott blogjat itt talaljatok:
nonoeletmod.blogspot.com

Meg egy fontos dolgot meg kell emlitenem, ami nem atvaltozas, hanem szemelyes.
Tegnap Peti elkezdett dolgozni az uj beosztasaban. A cegnel maradt, csak atment dolgozni egy masik etterembe mert a tulajdonos kihivta beszelgetni a multheten. Vezeto lett azaz ahogy itt hivjak headchef. 2 lepcsofokot ugrott egyszerre. Azert ez egy jo elismeres neki . Most chef de partie volt, utana van a junior chef, sous chef es a head chef. Es o head chef lett! Gratulalok neked! Buszke vagyok rad!
Ez persze felelosseggel jar, de persze magasabb fizetessel is! Szeretett a masik etterembe dolgozni es mar hivtak ide regebben de sous chefnek, es azt mondta hogy csak akkor megy majd, ha lesz head chef uresedes. Es most eljott ez az ido. Ez az etterem is szep helyen van, hajokikotoben, vitorlasok kozott. Majd ha meglatogatom ot, akkor keszitek kepeket!
En meg varom a CRB checket ( erkolcsi bizonyitvany) remelem gyorsan megjon es en is elkezdhetek dolgozni. Addig viszont van idom edzeni jarni, megyek is minden nap.

1 megjegyzés:

  1. Azta mindenit! Gratulálok a párodnak! Ez fantasztikus nagy lépés :)
    És neked is gratula, hogy ilyen szépen csinálod a gyakorlatokat! Hajrá

    VálaszTörlés