Oldalak

udv

2012. április 15., vasárnap

Atvaltozas 1 het

Mar egy het eltelt a fogyi elkezdese ota. Ugy ereztem, hogy stagnalok, ezert tegnap es ma belehuztam az edzesbe. Orulok neki, hogy igy tettem mert a merlegelesnel meg is volt az eredmeny. -3 kg a kezdeshez kepest.
Ma elegettem par szaz kaloriat a kovetkezo gyakorlatokkal:
40 perc gyors gyaloglas es futas 400 kcal
23 perc evezes 200 kcal
15 perc taposas 210 kcal
Erosites hasra, hatra, oldalra 100-100-100
Felules labdan 100
Ma idoben kevesebbet toltottem a teremben, mint tegnap de megis tobb kcal egettem el. 115 perc 810 kcal
Boldog vagyok.

Sertesporkoltet foztem kuszkusszal es tzatziki salival. Petinek tesztaval.
Megsutottem eletem elso zabpelyhes sutijet. Feltem, hogy milyen lesz, de finom lett.
Teljes kiorlesu lisztbol es zabpehelybol van, edesitovel. Ami " csalas" az az, hogy a kozepebe tettem egy kicsi malnalekvart es a tetejet megszortam csokival. Finom lett. Nem is magam miatt sutottem, hanem Peti kerte, pedig o nem edes szaju. Remelem azert neki is fog izleni.
Ja es kremlevest is foztem. Sargarepabol, feher repabol es karfiolbol. Pici mezzel es curryvel. Finom lett. Olyan sok zoldseget tettem bele, hogy mire ossze turmixoltam mar be is volt surusodve. Meg holnapra is marad. 

Tegnap vettem bulgurt, csak azert nem azt foztem ma a porihez, mart a kuszkusz mar bontva volt es el akartam azt hasznalni.




Ma ismet bementem a varosba de csak azert, hogy a tescoban kapott kupont bevaltsam kesre. Csak arra lehetett, de  amultkor nem volt az a fajta ami nekunk hianyzik. Ma beszereztem. Voltam az egy fontosba is es vettem pillango es szitakoto lampacskat. Olyasmi mint a karacsonyfa ego csak nagyobb es csak 10 egobol all.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése