Oldalak

udv

2012. április 18., szerda

Esos ido lustasaggal parosulva

A heti pihenonapomat ami az edzesekre vonatkozik a heten mar letudtam. Tegnap es ma nem mentem edzeni. Tegnap pihenni akartam,ma pedig akartam menni edzeni, de szakad az eso egesz nap, fazom es igy ma sem mentem. Van is miatta lelkiismeretfurdalasom, de a het tovabbi napjain majd bepotolom.
Holnap be kell mennem a bevasarlo kozpontba. Kell egy fekete nadragot vennem hetfore a meloba. Ma ugyanis megjott a CRB check es minden rendben. En mar szerettem volna dolgozni a heten is, de meg a referencia nincs meg. Csak azt nem ertem, hogy miert hagytak az utolso pillanatra. Amikor ugyanis leadtam minden papirt mar azt mondtak, hogy elkezdik ellenorizni a referenciat.
Nem mintha bannam, hogy a heten meg itthon lehetek, mert elvagyok, de mar mennek.
Ma ujra felporszivoztam, de igaza volt Christine nek, hogy hiaba nagy a tartaly, gyorsan megtelik. De ez legyen a legnagyobb baj. Legalabb jo eros.
Peti ma dolgozik. Ket napig egyutt voltunk itthon, jo volt. Segitett a tanulasban, mert nem ertettem minden kerdest. De egyutt megoldottuk a feladatokat, remelem jo is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése