Oldalak

udv

2012. április 17., kedd

Uj porszivo

Ma vettunk egy uj porszivot, mert a regi meghalt. Nem is volt egy nagy szuper porszivo, de amikor bekoltoztunk annyi mindent kellett venni, hogy nem akartunk sokat kolteni. Par porszivozas utan el is tort a csove es meg kellett ragasztani, de ezek utan soha nem volt tokeletes. Es az utolso alkalommal mar ugy elkezdett sipolni, sivitani, hogy alig tudtam vele felporszivozni. Nezegetjuk mar egy ideje a porszivokat de olyat szerettem volna aminek fem csove van, es minimum 2000 wattos. De nem volt olyan egyszeru ilyet talalni. Vagy eros volt muanyag csovel, vagy fem csove volt de csak 1400 wattos. Aztan ma talaltunk olyat ami szamunkra megfelelo. Fem csoves es jo eros. Egybol ki is probaltam. Csak a mienk kek szinu.




Ma nem voltam edzeni, kell neha pihenonapot is tartani. Majd holnap megyek.
Tegnap viszont voltam, voltunk Petivel.
A hetre alkalmankent 540 kcal elegetese van betervezve, de tegnap 570 kcal egettem el.
35 perc cross trainer 300 kcal
20 perc taposas 270 kcal
3 erosito gepen 100-100-100 es labdan felules 100

Es odajott az egyik personal trainer csaj, hogy jovohettol indit fogyokuras edzeseket. 5 heten keersztul, heti 1 alkalom, de olyan gyakorlatokat tanit meg amikkel az edzes utan nem all meg a kaloriaegetes, hanem edzes utan 24-72 oraval meg van hatasa. Feliratkoztam a pentek este 6 orai edzesre. A legjobbkor jott, remelem ennek is meglesz a hatasa. Persze mellette ugyanugy megyek edzeni.

Neha azert nehez. Van amikor ehes vagyok de nem akarok enni, es ilyenkor nehez megallni, hogy ne egyek ossze vissza mindent. Probalok ilyenkor inni egy pohar vizet, tejet vagy gyumolcsot enni. Ezekben is vannak kaloriak es szenhidratok, de azert jobb, mint a chips, vagy csoki.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is ugyanilyen ilyen van. Párom ferrarinak hivta az elején. :-))
    A turbo brush rész a gyenge pontja, azt egy ideje már nem is használom, mert a hajszálak ahogy feltekerednek rá egyből megáll és hiába pucolom ki öt perc múlva ugyanott vagyunk. De amúgy szuper kis jószág, istentelen szivó erővel. Itt nálam ebben a lakásban két porszivózást bir a tartály aztán teli is van, mert csalóka hogy nagynak látszik, de a hepa szűrő sok helyet foglal benne. Használd egészséggel! Remélem te is szeretni fogod! :-)

    VálaszTörlés
  2. Koszi Christine! Akkor valoszinu nalunk is fellep ez a problema mert mindkettonknek hosszu haja van. Igen, a ferjemnek is! Ezert is kell mindig porszivozni, de majd surun uritem a tartalyt. Szerintem szeretni fogom!

    VálaszTörlés