Oldalak

udv

2012. április 13., péntek

Atvaltozas 3-4.nap

                           PENTEK 13

Tegnap nem jutottam ide. Peti szabadnapos volt es bementunk a varosba vasarolni. Kicsit elidoztunk, igy az edzes elmaradt. Sot meg bunbe is estem, mert rantotthust, rantottkarfiolt es rantott cukkinit keszitettunk ebedre es jol be ettem belole. De annyira szeretem. Vissza kell majd magam fogni. Csak hat en nagyon szeretek enni. Majd aprankent csokkentem az adagot. Este meg elmentunk egy pubba es ott ittam egy koktelt, ami szinten kaloriadus. De nagyon finom volt.
Ma viszont ugyesebb voltam. Reggel a szokasos bicajozas melobe es vissza, majd alighogy hazaertem, mentunk edzeni.
40 perc bicaj 7km
35 perc cross trainer 300kcal
20 perc evezes 170kcal
10 perc taposas 130kcal
Es a 3 erosito gep 3x 100 has, hat, oldal
Jol esett nagyon. Fura de sok erot ad a fogyis csapat es edzes kozben is sokszor gondoltam azokra a dolgokra , amiket az oldalon olvasok. Es ez valahogy erot adott. Tudom meg nagyon az elejen vagyunk , de vegig fogom csinalni!
Arra meg nincs idom, hogy a kaloriakat szamoljam, de ma odafigyeltem, hogy mit ettem.
Reggeli: tejeskave, joghurt
Ebed: grillcsirke, brokkolikrem leves
Uzsonna: alma, korte, szolo
Vacsora: maradek grillcsirke mell

Ma elovettem a tanulnivalot a trainingre. Hat jol belefaradtam. A gyogyszerekrol, hasznalatukrol, kezelesukrol stb van szo. Vegen egy par oldalas kerdoiv. Az anyagban persze minden kerdesre megvan a valasz. A gond csak az, hogy az egesz angolul van es nagyon sok olyan szot tartalmaz, amit a hetkoznapi dolgokban nem hasznalunk. Ezert szotar, google fordito stb. 20 kerdesbol 8 ra gyorsan megvolt a valsz, 4 re kerdojellel ami azt jelenti, hogy nem biztos meg utana kell nezni, 8 ra pedig feladtam. Legalabbis mara. Holnap majd ujra nekiallok. Azert van meg idom mert a vizsga majus 2. an lesz.
A CRB check is jol all. 5 pontbol  negyet mar le ellenoriztek es a zutolso is feldolgozas alatt. Biztam benne, hogy mara meglesz es hetfon kezdhetek dolgozni, de ez az egy hianyzik. Remelem hetfon meglesz.
Ma ismet takaritottam. Porolas, porszivozas, felmosas. es mostam is. Nem hisszuk el, hogy ket embernek ennyi szennyese van, de nalunk heti negyszer megy a gep. Jo most az edzes ruhak is tetozik a dolgot. Egy ruha, egy edzes.
Kicsit netezek es varom, hogy kezdodjon a Megasztar. Mielott megbotrankoznak sokan, igen nezem.
Eddig meg nem bantuk, meg hogy kihoztuk a UPC t es itt is tudunk magyar csatornakat nezni. Nemtudom, hogy amikor beszereltuk akkor emlitettem e, hogy a UPC altal igert 86 csatorna helyett nekunk sikerult befogni nagyon sokat. 120-13-140 cstornat. Es van nemet, roman nyelvu csatornank.
Legtobbet a termeszet csatornakat nezzuk, mint Nat Geo Wild, Animal Planet vagy History.
Holnap ujra edzes es vasarnap is megyek. Heti 4-5 alkalomnak meg kell lennie! Szep hetveget mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése