Oldalak

udv

2012. április 14., szombat

Atvaltozas 5.nap

Ma sokat edzettem. Nagyon jol esett es most erzem is. Vannak "fajdalmaim" amibol valoszinuleg izomlaz lesz.
Peti ment dolgozni, es amikor o indult akkor en is mentem a terembe.
Ma mindenbol egy kicsit tulteljesitettem magam. Osszesen 130 percet edzettem.

40 perc cross trainer 350kcal
20 perc evezes 170kcal
24 perc gyaloglas es futas 180kcal
Erosito gepek hasra, hatra, oldalra 100-100-100 de kicsit emeltem a sulyokon.
3x30 felules labdan
Ma is erot adtak a csoportban olvasottak. A gyaloglasnal uj felturboztam magam, hogy par percig tudtam egyfolytaban futni, ami nalam nagy szo. Olyan felszabadito es boldog erzesem volt a mai edzes utan.
Holnap is megyek, igy a heti 5 edzes meglesz.
Es holnap merlegeles, mert elertunk az elso  het vegehez.
Ja es az is erot adott ma, hogy reggel olvastam a kommenteket, hogy ki mennyit fogyott es merlegeles nelkul en ugy erzem, hogy stagnalok, es a heti eredmenyemen szeretnek valtoztatni az utolso ket nappal.
Holnap majd meglatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése