Oldalak

udv

2012. március 27., kedd

Valaminek a vege egy ujnak a kezdete

Veget ert a munkahelyi hercehurca. Multheten megkaptuk papiron is a felmondast. Azert harcolni kellett az igazunkert, mertprobaltak kiforgatniaz eddig megbeszelt dolgokat, de vegul meg a vartnal jobban is jartam. Utolso munkaban toltott napom ezen a helyen legalabbis a holnapi nap lesz. Nem vagyok boldog. Mindenki azt hiszi h most nagyon happy vagyok. En nem utaltam itt dolgozni. Van par dolog ami az agyamra megy es ment, de ez a kollegam lustasaga. Nem gyozom hangsulyozni, hogy ilyen lusta embert en meg az eletben nem lattam. Es amiota megkapta a felmondasat( honap eleje) egyre rosszabb a helyzet. Idegesit. Szamolja az en napjaimat. Pedig o csak 1 nappal dolgozik tovabb. Es minden nap elege van, utal itt dolgozni, faj valamije, minden draga( cigit kiveve). Huuu.
Szoval holnap vagyok utoljara.
Par nap pihenes es johet az uj munka. Multheten szinten szerdan voltam interjun es fel is vettek. Egyenlore csak part time, heti 25 ora de nekem az volt a lenyeg, h ne essen ki sok ido. Nezelodok ettol meg mert szeretnek teljes munkaidos allast de legalabb van valami. Csak a munkakezdessel van egy kis problema, hogy odaerjek a busszal, de erre majd hetfon rakerdezek.
Azert meg van egy masik munka amiben nagyon bizok. Varom onnan a visszajelzest.
Jo lenne egy autot venni es akkor tudnam azt csinalni amit szeretnek.
Penteken jonnek Zsuzsiek latogatoba. Nagy sokara sikerult osszehozni. Nem volt egyszeru ugy egyeztetni, hogy egyszerre legyen a fiuknak szabadnapjuk. Peti igy is dolgozik szombaton. Varjuk oket!

1 megjegyzés:

  1. Szia, válaszoltam neked az én blogomba is, de nem tudom, milyen gyakran látogatsz, így bemásolom ide is:

    "Simán, bármelyik gyógyszertárba bemész és kérsz Emla cream-et. Megmondod, hogy tetováláshoz lesz. Én az Asda pharmacy-ban vettem.
    Ha nagyon nagy a tetkód, akkor érdemes nagyobb kiszerelésben venni, viszont azt csak a neről tudsz rendelni, a gyógyszertárakban, csak ici-pici kiszerelésben kapható.
    Kb 5-10 perccel a munka megkezdése előtt kenjétek be, és úgy fél óra-óra hosszú a hatása. Persze ez mindenkinél más, meg nem olvastam el a használati utasítást, ezt csak így tapasztaltam:-)
    Utána megint lehet kenni, de a bőröd egyre inkább hozzászokik, és egy idő után nem olyan a hatása...
    Egyeztess a tetkóssal, ő mit ajánl!
    Milyen tetkót csináltatsz és hova?"
    Pussz

    VálaszTörlés