Oldalak

udv

2012. március 4., vasárnap

Hetvege - vege

En nemtudom, hogy nekem mikor lesz eleg idom, talan sosem. Az mar nagyon sokszor bebizonyosodott, hogy a nap 24 oraja nekem nem eleg. Foleg azota, amiota ennyit dolgozom. Ahhoz kepest, hogy az esti irodai takaritas melo csak ideglenesnek indult a heten volt a 9. het hogy folyamatosan mentem. Amit azert nem banok, csak igy nincs idom semmire. Megint ugy elrepult a hetvege. Reggel elvittem Petit dolgozni, majd elmentem vasarolni. Probaltam koran menni, de mar igy is nagyon sokan voltak a tescoban.  Tegnap fozes takaritas. Foztem huslevest, amibol meg mara is maradt, sot meg holnapra is. Ez a kedvenc levesem! Egyszeruen finooommmm! Delutan elmentunk a lengyel boltba. Vettunk kinder maxi kinget, monte t , felvagottakat, tesztat a levesbe.  Beszeltem a nagyszuleimmel, ugyanis nagymamam tegnap volt 85 eves.

MAMA! NAGYON SOK BOLDOG 85. SZULETESNAPOT KIVANUNK NEKED!



Ma delelott foztunk Petivel! A tegnapi leves melle paradicsomos toltott paprikat! Nagyon finom lett. Holnap tudok vinni magammal meloba es lesz finom ebedem. Petit vittem meloba en meg bementem  a varosba egy kicsit nezelodni. Lattam par jo felsot, de nem akartam venni, majd ha lement par kilo. Az elmult 2 hetben mar este nem ettem igy lement 2 kg, de azert hianyzik az edzes. A jovoheten megprobalok elmenni legalabb heti haromszor. Csak este 8 nal korabban nem tudok odaerni es 3 melo utan mar nem is annyira  van kedvem.
Pedig szeretnek elkezdeni evezni is. Ha mar itt lakunk a tenger mellett akkor szeretnek valamilyen vizi sportot uzni. De mindenre ido, ido es ido kellene. Ma megvettem anyukamnak az anyak napi ajandekot, mivel itt 2 het mulva anyak napja es most vannak tele az uzletek erre az alkalomra szant ajandekokkal.
Es talaltam par uj hutomagnest! Persze ezeket is anyak napja alkalmabol sikerult beszereznem de bovult a gyujtemenyem. Sot a heten rendeltem ketto olimpiasat is a netrol es az ebayen is licitaltam egy 8 darabos coca colasra. £1 meg is nyertem.





Es a heten ujra teriteken volt a munka. Megkaptuk az egy honap felmondast a jelenleg dolgozott feltetelekkel. Aprilis 1 tol egyedul kell dolgozni, nem csapatban es a kitakaritott lakasok utan fizetnek. Nem tunik rossznak  a helyzet mert egy ideig meg lehet a munkahelyi autot is hasznalni.  Csak meg nem tudjak, hogy mennyit akarnak fizetni.Azert nezelodok ha mar igy adodott, hatha adodik valami jobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése