Oldalak

udv

2016. január 29., péntek

Redirection- levél továbbítás

Ugye adodott mar problemank abbol, hogy a koltozes miatt nem kaptuk meg a leveleket. Akkor meg nem tudtuk, hogy van az a lehetoseg, hogy a posta tovabbitja a leveleket az uj lakcimre. 
Eloszor az egyik munkatarsam mondta, aztan a postan is lattam.
Lehetoseg van 3,6 vagy 12 honapra regisztralni, hogy utanunk kuldjek a leveleinket.
Persze nem ingyen hanem £29.99- tol.
Azt nem reszletezi a website de gondolom ez az ar 3 honapra szol. De annyi idonek elegnek is kell lennie szerintem. Ugyis atiratja az ember a cimet ahol kell csak vannak atfutasi idok, mint nalunk. Hogy mire gondolok? Elkezdtem mar irni egy bejegyzest de varok meg a kozzetetelevel amig le nem zarul egy dolog.
Szoval szerintem megeri az a £29.99 azt, hogy a jovoben megkimeljul magunkat sok feleseleges ugyintezestol, bizonygatastol stb.
Kozben jobban belemelyedtem az oldalba es a kovetkezo tarifakat talaltam:
UK
3 honap £29.99
6 honap £39.99
12 honap £59.99

EU
3 honap £119.99
6 honap £167.99
12 honap  £239.99

Rest of the world
3 honap £99.99
6 honap £139.99
12 honap £199.99

 www.royalmail.com/redirection 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése