Oldalak

udv

2016. január 19., kedd

Álmok

Tegnapelott este erdekes almom volt. 
Elvesztett szeretteimrol almodtam. Apurol, mamarol es keresztapurol.
Azert erdekes mert mindharman ott voltak egyszerre. Apurol mar sokszor almodtam, nagymamamrol ketszer es keresztapamrol meg soha sem. 
Otthon voltam anyukamnal a videki hazaban. 
Apukam korhazban volt almomban es epp hazaengedtek. 
Anyukam mondta, hogy akkor valahogy erte kellene menni. De az auto nem mukodott es acszomszed bacsi akit megkertem, hogy intezzen egy szerelot nem tudta megmondani mikor lesz kesz. De kozben meg lattam, hogy az angol autonk ott van, szoval erdekes.
Ahogy errol beszelgettunk anyukammal megallt a haz elott egy taxi es apu jott vele haza a korhazbol. De a taxiban ott ult mama es keresztapu is.
Oket nem is tudtuk egyebkent, hogy korhazban voltak, nem volt rola szo. 
Apu ult elol a sofor mellett, hatul a tobbiek.
A taxis mondta, hogy 85 lesz. De arra nem emlekszem, hogy 85 ezer forint vagy 85 font.
Nagymamam fizette ki a taxit amikor a sofor mondta, hogy meg kell hozza 5.
Mama mondta ne mert o 5 db huszast adott. ( Meg mindig nem tudom a penz nemet pedig tudom, hogy lattam a penzeket)
A taxis csak mondta nem, meg kell 5( ezer forint vagy font) 
Mama allitotta, hogy nem. Megfogtam a penzt a sofor kezeben, szethuztam es bizony 100 volt oda adva. Elvettem tole egyet es kapott egy 5- ost.
Mindenki kiszallt a taxibol.
Aput ugy lattam, mint halala elott. Mamat 10 evvel kb fiatalabban, mint mikor meghalt. Keresztaput pedig szinten ugy, mint halala elott nemsokkal. O nagyon le volt gyengulve, latszott rata, hogy nincs ereje. A haja viszont olyan felhosszu volt.
Mondta is anyu, hogy keresztapadat majd haza kell vinni. Mondom rendben.
A kovetkezo jelenet mar az volt, hogy vacsoraztunk. Akkor mar nagyon sok ember volt ott, viszont apu es keresztapu mar nem.
Anyu, mama es nagyapam ( o meg el szerencsere) turis tesztat ettek, en valami gombocot es volt aki makos guba szeruseget. De a turosteszta nem tanyerba volt kiszedva hanem kis meretu tepsiben. 
Ennyi volt az alom. Amikor felebredtem az volt az elso gondolatom ott fel alomban, hogy ok harman ( apu, mama es keresztapu) egyutt vannak odafent es ezzel az alommal uzentek, hogy ne aggodjunk. 
Probaltam nem vissza aludni, hogy emlekezzek az almomra. Szerencsere a valuta mivoltatol eltekintve emlekszem is. 
Mindharmojuk arca itt van elottem.
Vajon jol ertelmezem az uzenetet? Vagy mit jelenthet meg ez az alom? 


Ezek regi kepek apurol, mamarol 1 evvel az angyalokhoz koltozese elott keszult kb. Almomban nem igy lattam okat. 
Keresztapurol nincs kepem telefonon. 


Es az utolso kepek ahol meg egyutt a csalad aput es keresztaput leszamitva. Ok sajnos mar nem voltak itt. 
Nagyszuleink 65 hazassahi evforduloja alkalmabol jott ossze a csalad egy kis bogracsozasra mert mama ekkor mar a hazbol sem tudott kijonni. Ugy segitettek ki a fiúk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése