Oldalak

udv

2016. január 15., péntek

Munkaváltás

A koltozes ugye munkavaltassal is parosult a tavolsag miatt. 
Egy ket aprosagot mar emlitettem ezzel kapcsolatban. 
Talan ez volt az egyszerubb resze.
Mindketten elkezdtunk munkakat nezegetni kulonbozo oldalakon. 
Petinek egesz gyorsan visszajeleztek es o mar mehetett is interjukra amig nekem semmi. 
Amig o interjukon volt addig en jartam a varost es bevittem kulonbozo hotelekbe az oneletrajzomat. Azert kivancsi lennek, hogy hany helyen jutott el az illetekesig. Mert ket helyrol jeleztek vissza. Az egyikbol csak azert mert egy magyar volt azon a pozicion ahova probaltam jelentkezni. Es a leedsi magyarok oldalon irta, hogy nalunk nincs uresedes az en poziciomra. Ok bocs mar, hogy mertem probalkozni.
A masik helyre be is hivtak interjura es fel is vettek. Meg masnap vissza is kellett menem alairni a papirokat. Ugy voltam vele legalabb mar egy biztosan van, de attol meg lehet nezelodni mert a penz nem volt annyira vonzo itt.
Petinek kozben ketto lehetosegre redukalodott le a szobajoheto allasok szama. Mindketto helyre felvettek es neki kellett valasztania.
Egy etterem bent a varosban es egy hotel a szomszed varosban. 
A hotelt valasztotta. Az valahogy biztosabbnak tunk. Evi fizetes van es mi azt jobban partoljuk, mint az orabert. 
Ez volt amugy nekem is a hotellal, hogy oraberben fizettek. Volna.
Voltaminterjun egy hotelban ahova azert nem vettek fel mert tulkepzettnek bizonyultam es azt mondtak, hogy felo nem maradnrk hosszu tavon. Na ilyen is van. Nem csak otthon.
Kozben kineztem a netrol kulonbozo hoteleket es ha talaltam megfelelonek tuno elerhetoseget akkor elkuldtem az oneletrajzomat.
Ket hotelbe be ishivtak mert tetszett nekik az oneletrajzom de nem volt naluk uresedes, nem tudtak epp poziciot ajanlani, de mindenkeppen szerettek volna velem talalkozni.
Az elso hely egy nagyon szep hotel volt Harrogate ben. Nagyon szepek voltak a szobak. Par eve epitettek az uj szarnyat. 
Mondtam is a head housekeepernek, hogy ez az a hely ahol egyszer mindenkeppen szeretnek dolgozni. 
A masik hotel is szep volt de nem fogott meg annyira. Foleg mikor kiderult, hogy itt sem tudnak ajanlani semmit csak az oneletrajzom miatt hivtak be. Nem is voltam tul beszedes mert kicsit elkeseredtem ettol. De az eletnek vannak furcsa fintorai. 
Attol, hogy megvolt az az egy melo tovabbra is nezelodtem. 
Egyik nap fent volt egy hirdetes attol a hotel lancolattol ahova Petit is felvettek. Gyorsan jelentkeztem is es Peti is kildott egy emailt a HR ra.
Voltam is interjun es fel is vettek. Akkor mar tudtam, hogy a ketto kozul ezt fogom valasztani. Nem Peti miatt mert a ceg ket kulonbozo hoteljerol volt szo. 
Es akkor meg ott volt az, hogy behivtak a korhazba is egy napra ahol kulonbozo teszteket kellett kitolteni. Ez nem jott ossze. Ugyanis az egyik tesztet osszekutyultam( utolag nem volt bonyolult csak teljesen mas iranyba kezdtem el gondolkodni, mint kellett volna). A masik teszt tokeletes lett. Es volt egy kezmoso takaritas amit alitolag nem eleg alaposan takaritottam ki.
Szerintem soha az eletben ugy nem takaritjak ahogy az a papiron le volt irva lepesrol lepesre. Mindegy is. Igy maradt a hotel es el is kezdtem dolgozni. 4* hotel. 
Hasatttt. Kettot nem adtam volna neki. Koszos, odivatu szonyegek, butorok. 
A head housekeeper egy dilis no. Nem ertett semmihez, nem tudott semmit. 
A supervisor aki elment es akinek en a helyere mentem az 4 napot toltott velem es nagyon sok mindent elmondott. Hivjuk ot A- nak. De a head hk no ha nem tudott valamit mindig arra fogta h A nem mondta el neki.
Mar engem idegesitett. Masfel honapot dolgoztak kb egyutt. Ne mondja mar nekem h nem mondta el neki. 
Nagyon sok hibat kovetett el es probalt mindig kibujni alola es probalta masra kenni.
4 hetet toltottem itt de eleg is volt. 
Ugyanis kozben interjuztattak egy masik helyrol ahova meg akkor jelentkeztem amikir eldontottuk h koltozunk.
Volt egy telefonos interju eloszor ( pont idopontom volt hazat nezni)
Eleg sokat kerdeztek es mondtak majd jelentkeznek. Eltelt talan tobb, mint 2 het mire hivtak ujra h menjek el interjura. 
Ott ketten interjuztattak. A head hk pasi es az op manager. 
Sok hulye papirra leirt kerdes, szakszavakkal kifejezve. Az elso kerdes utan legszivesebben felalltam volna. De vegigmentunk a kerdeseken. Majd ertesitenek. Itt egyebkent housekeeping supervisor poziciorol van szo.
Kozben mashova is Jelentkeztem es mashova is behivtak interjura housekeeping assistant manager pozicioba. Ezen a ket helyen egy napon voltam interjuzni. Elso interjun. 
Mert mind a ket helyre visszahivtak. 
A supervisor pozicio jobban tetszett a hotel miatt. Masodik interju a hotel igazgatoval es a munkaugyi osztalyos novel. Volt vagy ket ora.
Es ez elott mar voltam interjun a masik helyen az area managerrel. 
Alig hogy vegeztem az az napi masodik masod interjummal hivtak az elso helyrol h felvettek es hogy holnap be tudok e menni. Itt jott a bokkeno mert egyik helyen sem mondtam eg, hogy en mar dolgozom. Nem akartam, hogy rosszul jojjon ki, hogy miert akarok valtani 4 het utan. Igaz meg nem kellett adnom semmi felmondast de valamit kellett hebegnem, hogy miert mem tudok bemenni masnap. 
Aztan kora este hivtak a masik helyrol is, hogy felvettek. 
Ugyhogy vart ram egy egy napos felmondas es le kellett  mondanom az egyik munkat is. 
A supervisort valasztottam mert az szinvonalasabb hotel volt. Es country house hotel amit en szeretek.
Julius vegen kezdtem el ott dolgozni.
Csalodas volt sajnos amitol kicsit kikeszultem. Nagyon sokat kellett takaritanom. Eloszor csak harom napot amikir a head hk csavoval mindketten bent voltunk. Kesobb mar akkor is amikor o offos volt. Akkor takaritanom is kellett meg szobakat ellenoriznem is. Hat ez nagyon nem tetszett. Es ennek hangot is adtam. Az volt a baj ahogy en lattam, hogy a head hk csavo minden meg akart csinalni egy szemelyben. Reggel ment koran es elkezdte takaritani a public areat aztan megcsinalta a reggeli papirokat majd takaritott a takaritokkal. Mikor a szobak kesz lettek segitett feltolteni a szekrenyeket, elpakolni a szennyest stb.
Igy persze, hogy nem vettek fel eleg takaritot.
Aztan amikor beszeltem az igazgatoval es elmondtam en hogyan latom a dolgokat probaltak felvenni embert de nem talaltak. Szoval ugy jartam be dolgozni, hogy eppen beerjek es amint letelt a munkaidom mar jottem is el. Ja es amikor kivettem a fel ora ebedidomet nem csak 10 percet persze az nem tetszett annyira a head hk nak.
Elkeseredettseg lett urra rajtam.
Kerestem melokat de szinte semmi hirdetes nem volt fent.
Es ekkor jott a sors furcsa fintora mert kaptam egy telefonhivast az egyik hotelbol ahol anno voltam interjun az oneletrajzom miatt.
Head housekeeper kell neki van e mar munkam? Mondtam igen van de supervisor es minden erdekel ami a folitt van. Akkor be tudok e menni interjura? Pont volt szabadnapom ket nap mulva es bementem. Ugyanazzal talalkoztam akivel anno csak meg pluszba jott a hotel igazgato is. Igazabol ok tok sokat beszeltek, nekem nem nagyon kellett. Penzrol nem volt szo. Mondtak majd du elkuldik emailbe. Gondoltam attol fugg hol mennyit kerestem eddig. Mert ki kellett toltenem egy nyomtatvanyt elozo munkahelyek fizetes megjelolessel, referenciak stb.
Jott is az email amiben az ajanlat szsmomra megfelelo volt igy elfogadtam a munkat.
Viszont vart meg ram egy het felmondas. Szerintem nem lepodtek meg tulsagosan. De az ottani igazgatohelyettes nagyon bunko volt. Mikor mondtam, h en nem akarok takaritani stb skkor mondta h mit akarok 5 het alatt? Ennyi ido alatt nem lehet valtoztatni a dolgokon. Ahhoz kell 1-2 ev. Mondtam koszi en nem akarok varni 1-2 evet es addig takaritani.
Amugy elotte mikor meg " csak" panaszkodtam akkor meg ertettek, aztan mikor felmondtam mar nem igazan. Bar az ottani igazgatora nem lehet panaszom mert o rendes volt meg az utolso nap is.
Igy alakult, hogy a koltozes utani elso munkahelyemen 4 hetet, a masodikon pedig 5 hetet toltottem el. Es mar a harmadikat taposom, de ezt legalabb mar 4 honapja.
De az elet utjai kifurkeszhetetlenek. 

Nev nelkul nehany hotel:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése