Oldalak

udv

2016. február 2., kedd

Csontkovácsolás

Kivancsian vartam az idopontot eletem elso csontkovacsolasara.
Regota faj a derekam sajnos. Hol kevesbe, hol jobban es vannak idoszakok amikor a fejem is napi szinten faj akar heteken keresztul is.
Magyarorszagrol jott egy csontkovacs egy tolunk nem messze levo kisvarosba es gondoltam mit veszithetek? Max az osszeget amit kifizetek neki.
Kertem idopontot amit aztan lemondtam mert nem tudtam megoldani a szabadnapot, majd vegul ujra bejelentkeztem mert megis sikerult szabadda tenni magam.
Idoben indultam mert nem tudtam milyen a forgalom es igy idoben is erkeztem de nem is kellett varnom.
Megkerdezte mi a problemam? 
Mondtam derek es fejfajas.
Ekkor meg mindketten alltunk es o egy masfel meterrol tolem azt mondta, hogy ezen ne csodalkozzak. Kerdeztem miert?
Mert van egy csomo, pukli a baloldalon a hatamon( vall alatt, lapocka felett)
Es ez miatt szukebben az erek es hiaba van rendes vernyomasom az agyba kevesebb ver es oxigen jut.
Nagyon sok mindent mondott es meg sem tudtam jegyezni.
Jol megmaszirozott( ez azert mas masszazs, mint amikor elmegy az ember egy sved masszazsra) es megropogtatott, bar attol jobban feltem. Kibirhato volt. Nem mondom, hogy nehol nem fajt. Bizony ossze kellett szoritani a fogam de ki lehetett birni. Kozben feljott a szo a cisztamrol is es nyirokmasszazst ajanlott. Meg azert is mert hogy nyirokpangasom van.
Most ugye az lenne a jo ha egy honap mulva megismetelnenk az egeszet de ez nem lesz megoldhato. En nem utazok haza, a csontkovacs meg nem jon. Ha az elvarasai szerint alakultak a dolgok akkor kb 3 havonta kijon majd. O mar biztos tudja, hogy lesz e folytatas mert eltelt a 3 nap amit itt toltott.
Egyebkent kozben utananeztem a neten, hogy itt a varosban milyen rendelok vannak es talaltam is kettot ami szimpatikus.
Hosszu tavon mindenkeppen jobb lenne itt mert vissza is lehet menni barmikor. Es nem mellesleg nem kerul tobbe. Sot az elso alkalom kb ugyanannyi itt es utana viszont olcsobb.
Lehet megprobalom majd itt is osszehasonlitas keppen.
Egyebkent biztos az is hasznalna ha legalabb havi egyszer elmennek egy rendes masszazsra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése