Oldalak

udv

2016. február 22., hétfő

Újévi fogadalmak

Nem szeretem oket mert altalaban nem sikerul betartani. Ennek ellenere csendben, halkan tettem magamnak par fogadalmat. 
Nagyvonalakban sikerul is tartanom oket! Lehetne jobb is a helyzet, de roszabb is. 
Akkor lassuk oket: 
1.
Termeszetesen most is megfogadtam amit mar evek ota mindig megteszek eredmenytelenul, hogy dietazom, egeszsegesebben elek es lefogyok. Januar ota nincs edesseg, chips, keksz. Ha nagyon nagyon ehetnekem van akkor piritott magvakat ragcsalok. 
Januarban meg nem tornaztam de mar odafigyeltem arra, hogy mit eszem. Es a honap vegere megsem volt semmi valtozas. Igy ra kellett jonnom, hogy muszaj mozognom is. Ez a mozgas olyan erdekes. Sok sok evvel ezelott otthon tornaztam. Aztan raszoktam az edzoteremre, konyebben ment ott. Es most ujra itthon tornazom. Sajnalom az idot elmenni az edzoterembe, pedig gyalog sincs messzebb 10 percnel. 
Meg egyebkent is egy kicsit nem art fel erositeni magam. Azt hittem sokkal jobb az allo kepessegem kozben meg a beka feneke alatt van. 
Es arra is ra kellett jonnom, hogy vacsorara mar nem ehetrk fott etelt kulonben nem megy. Csak valami konnyut. Egyenlore ez tunik jo megoldasnak de idovel majd valtozik. 





2.
Sokkal tobbet olvasok. Imadom a konyveket es van is belole rengeteg bar sosem eleg. 
A terv az volt, hogy 2 hetente elolvasok egy konyvet. Ezzel viszont akkor le vagyok maradva mert csak kettot olvastam el eddig. De be fogom hozni a lemaradast. Ugye ez attol is fugg, hogy mennyire erdekes az olvasny. 
Az egyik konyvet 4 nap alatt elolvastam. De olvastam az agyban, a furdokadban es a wcn ulve is. 😀
Es nem is kezdtem januar elsejen. Meglatjuk ev vegere meglesz- e a terv.



3.
Kicsit rafekszek az angolra. Raveszem magam a tanulasra. Mert muszaj! 
Sajnos erre nem forditottam meg tul sok idot de elkezdtem. Kell fejleszteni magam mert tanulas nelkul egy ido utan egyhelyben toporog az ember.



4.
Kimondom a dolgokat amiket gondolok. Ezt fokent egy bizonyos ember miatt fogadtam meg akivel nem talalkozok surun, ennek ellenere azt erzem, hogy eleg volt abbol hogy vissza kell fogni magam. Nemtudom be fogom -e tudni tartani ezt a fogadalmat de az is meglehet, hogy nem lesz ra lehetosegem.



De ha mar az elso harmat be tudom tartani akkor elegedett leszek magammal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése