Oldalak

udv

2016. február 4., csütörtök

Akkumulator

Uj aksit kell venni a peugeotba. Mar egy jo ideje nem mukodik, de nincs is hasznalva az auto. Novemberben mikor hazamentunk szabadsagra bealltunk vele az udvarra es azota nem is lett hasznalva. Beinditottuk mikor hazajottunk es indult is de aztan nem volt ra szukseg mert az uj autoval olcsobban eljarok dolgozni. Peti meg busszal jar a varosba az uj melohelyre. Parszor ment vele boltba es ennyi. Aztan amikor eljott a nap, hogy kellett az auto termeszetesen nem indult. Brookot kellett vinni szem mutetre es szukseg volt mindket autora. 
Bebikazni nem tudtuk a masik autorol mert rejtve van benne az aksi es ugye nem vagyunk egy muszaki zsenik. 
Sogorom azt javasolta, hogy toljuk be vagy guruljunk le a lejton es be kell indulnia. Igy is volt. Mentem is vele par kort, jarattam a motort, hogy reggel ne legyen vele gond.
Reggel kimentem megnezni, hogy mukodik-e. Mukodott. De ezzel hibat kovettem el mert meg vissza kellett mennem volt meg idom az indulasig.
Es amikor munkara keszen beultem az autoba nem indult. Nem akartam Petit felebreszteni gondoltam legurulok a lejton es jo lesz. Szerencsere igy is volt de azert idegeskedtem nehogy utkozben megalljon.
Szerencsesen beertem meloba es ugy parkoltam, hogy ha delutan nem indul akkor legurulok a lejton. De szerencsere indult.
Aztan par napig nem volt hasznalva de nagy nehezen nyekeregve igaz de beindult. Par kort mentem ott a kozeli utcakban meg jarattam a haz elott. Mert ugy latom laposodik a kerek es gondoltam elviszem felfujtatni. De masnap mar nem indult. Ez mar tobb, mint ket hete csak mindig huzom az aksi vasarlast. Csupan csak lustasagbol mert hazhoz hozzak. De hiaba ha nincs otthon senki. Munka utan meg olyan maceras erte menni. De aztan ma csak megrendeltem. Jott is az email, hogy holnap fel lehet venni. Aztan harom es fel percen belul a megrendelestol szamitva hivtak is, hogy felvehetem. Jo gyorsak voltak. 
Sajnos ma nem tudok erte menni. Majd holnap. Hetvegen egyik ismerosunk be is szereli. Remelem utana minden rendben lesz az autoval. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése