Oldalak

udv

2012. január 15., vasárnap

UPC es egyeb masok

Ez a het is gyorsan eltelt. Jo sok volt ismet a munka, aminek azert orulok! Csak igy az edzes marad el, aminek viszont nagyon nagyon neki kellene allnom. Holnap majd kiderul, hogy kell e mennem a jovoheten is munka utan takaritani az irodaba. Ha kell annak orulok, ha nem annak is mert akkor megyek edzeni.
A heten jol megfaztam sajnos, de mar  a vege fele vagyok, legalabbis nagyon remelem. A torkom mar nem faj, mar csak kohogok es folyik az orrom. Es a sok fujastol mar nagyon faj. Es olyan erdekes, hogy amikor a megfazas ezen szakaszaban vagyok es kohogok, utana viszket  aborom, amit hiaba vakarok nem mulik el. Olyan, mintha a borom alatt viszketne.
Penteken pentek 13 volt. Semmi rossz nem tortent, hacsak azt nem veszem, hogy a lengyel kolleganom alakitott megint. Ugyanis en leadtam a holiday form omat karacsonyra. A fonok odatette az asztalara es o ugy sasolta az asztal mellett allva, hogy majd kiesett a szeme. Aztan amikor latta, hogy karacsonyrol van szo, akkor amikor tavolabb mentem, o elkezdett susmorogni a fonokkel, mint kesobb kiderult, hogy o is menni akar karacsonykor. Hetfon  azaz holnap talan kapok valaszt, de nagyon nem vagyok megijedve, mert mindenkeppen hazamegyunk. Ha szabadsagot nem kapok, akkor beteget jelentek es ennyi. Nem fogom magam idegesiteni egy lengyel miatt!
Szombaton mindketten szabadok voltunk Petivel. Epp a avrosban voltunk, amikor hivott a fonokom, hogy ki tudnek e takaritani egy lakast. Mondtam, hogy bocsi de nem mert delutanra vendegeket varunk. Miert nem szoltak penteken? Akkor ugy alakitottam volna a dolgaimat. Mostanaban nagyon sokat hibaznak az irodaban. Kicsit csavarogtunk majd mikor hazaertunk Peti csinalt tesztasalatat, meg vettunk vajas tesztat amibe virslit tekertunk es sutoben megsutottuk. Persze ezt mar csak akkor amikor Ildi es Zoli itt voltak, hogy friss legyen. Zoli segitett megcsinalni egy hirdetest az ebayen, vagyis o csinalta meg. Koszonjuk szepen!
Beszelgettunk majd elkezdtunk kartyazni. Mondtak, hogy kanasztazzunk. De en meg soha nem jatszottam ezt a jatekot, de azert bele razodtam valamennyire. Jo volt, jol ereztuk magunkat!
Ma pedig jott Peti fonoke, hogy felszereljek a parabola antennat es tudjuk nezni a UPC t itt kint. Marknak nem volt tul sok ideje, mert kellett mennie a gyerekeiert. De fel lett szerelve csak egy kicsit el kell vele jatszani mert nem volt meg jel. Szerdan szabadok lesznek mindketten es befejezik. Mar varom!

4 megjegyzés:

  1. Biztos hiányzik a magyar adás idegborzolása? Mi a végén már inkább nem is néztük. Csak felidegesitett minket a...khmm a szinvonal.

    VálaszTörlés
  2. Christine! Nekem hianyzik a magyar hang. Hianyzik magyarul nezni a National Geographicot, Animal Planet et, Nat Geo Wild ot. Nagyon szeretem ezeket a csatornakat. Most orulunk neki, aztan lehet egy ido mulva a hatunk kozepere sem kivanjuk, de akkor majd lemondjuk az elofizetest.

    VálaszTörlés
  3. Az emilitett csatornákat ha nézed, azok biztos nem hoznak ki a sodrodból. Én a klasszikus adókra gondoltam.

    VálaszTörlés
  4. Azert azokba is bele fogunk nezni. Foleg a ferjemet ismerve h 5 masodpercenkent valtogatja a csatornakat. De majd probalunk nem bosszankodni!

    VálaszTörlés