Oldalak

udv

2012. január 1., vasárnap

Elmaradt Karacsonyi kepek

Mostanaban mindig az elmaradast potolom, de egyszeruen nem tudom a gepre idoben feltolteni a kepeket. Iden ezen megprobalok valtoztatni mert annyi mindenrol szerettem volna irni, de mire idejutok, mar nem aktualis. Jojjon par kep a fankrol, az asztalrol es az ajandekokrol:

 Az idei szin lila es ezust volt. Az utolso pillanatban gondoltam meg, hogy uj szinek lesznek mert sikerult jo aaron hozzajutni a diszekhez. Nekunk nagyon tetszik.

 Az asztal is harmonizal a faval. Az osszkepet elrontja kicsit a vaza, de mivel csak zold vazam volt, valahogy meg kellett oldani. A tulipannak nagyon orultem! Imadom!



 A nagyon finom vacsora. Libamajszeletek, sult almaval es krumplipurevel. Imadom a libamajat. egyszer szeretnem magam betegre enni belole!


 A konyv amit nagyon szerettem volna.

 Es a puloverek. A feheret azert kaptam mert volt egy ilyenem de a munkahelyemen eltunt. Egyik reggel abban mentem dolgozni de delutanra mar nem volt meg es erdekes modon senki sem latta. A kek pedig tetszett.

 Peti ajandekai. Nagyon szereti a CSI t es most megnezheti valojaban is, nem csak film formajaban.
 Szakacskonyv Gordon tol, hogy meglegyen minden resz.
 Es a varva vart kavefozo. Vagyis nem kimondottan ez a kavefozo, csak egy kavefozo. De gondoltam ha mar hoz a Jezuska akkor egy nagyon jot hozzon. es ez tenyle nagyon jo. A kave isteni, pedig en nem vagyok egy nagy kave ivo. De a cappuccino az nekem is lecsuszik! Jo valasztas volt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése