Oldalak

udv

2012. január 2., hétfő

Megkezdodott az edzes

Nem tettem ujevi fogadalmat, de azert megbeszeltem magammal, hogy muszaj ujra neki allnom edzeni mert a kilok szepen kusznak vissza ram es igy nem erzem jol magam. Teny, hogy enni is ettem rendesen. Sot amikor otthon voltunk szabadsagon akkor inkabb zabalas volt, mint eves. Ami mar nem is esett jol, de  hat ugye mindenhol  enni kell. Ket etkezes kozott nem is voltunk ehesek. Ugyhogy ma elmentunk edzeni. Ereztem is a 2 honap kihagyast mert bizony mar 10 perc cross trainer utan szuszogtam rendesen. De nem adjuk fel mar rogton az elejen exzert a kituzott 20 percet vegigcsinaltam. Utana jott 20 perc intenziv gyaloglas a futopadon, mert ugye futni utalok. Majd 3 erosito gep ami hasra, hatra es oldalra edz. Ezekbol megcsinaltam amit szoktam 100 at, de kisebb sullyal. Igy a teljesitmenyem nagyon gatya lett mert a cardio gepeken 360 kcal egettem el. Regen meg 700 kcal korul. De nem baj, nem akartam egybol nekiesni, majd szep lassan vissza allok. Heti negyszer szeretnek menni edzeni. Mai sulyom 83.8 kg volt es mire magyunk haza juliusban szeretnek 65 kg lenni minimum. Meglesz mert van bennem akarat es ero!

1 megjegyzés:

  1. hát ha 65kiló szeretnél lenni minimum akkor nrm is kell foggyál már megvagy 65 LOL

    VálaszTörlés