Oldalak

udv

2012. január 3., kedd

Elfaradtam

Az idei elso munkanapon. Nem is igazan azert, mert sok volt  a munka, hanem mert hivtak az ugynoksegtol, hogy mehetek este takaritani az irodaba. Gondoltam ugysem lesz belole semmi, mert mar lemondtak negyszer, de ma ez nem tortent meg. 2 ora hosszat dolgoztam meg ott is. Ez legalabb nem nehez munka, de azert jo sok irodat rendbe kell szedni. Azert vegeztem idore, meg igy is, hogy ez volt ott az elso napom. Hogy holnap is kell e menni azt majd az ugynokseg megmondja. Azert jo lenne, szivesen mennek hoszabb idon keresztul. Mar persze ameddig birom. Mert holnap reggel melo elott meg  a masik irodaba megyek. Ez ugye allando munka heti 3 reggel. de ezt is szeretem, csak a megszokottnal kicsit korabban kelest nem szeretem. Mivel hirtelen jott ez a ma esti melo, igy edzeni mar nem mentem el. Mikor vegeztem gyorsan meg bementem a boltba. Vettem gyumolcsokat, joghurtot, meg lazacot. El is keszitettem a holnapi ebedemet. Parolt rizs es a lazacot megfuszereztem es vajon megparoltam. Fini lesz. Viszek hozza egy kis savanyu uborkat. Szeretem amikor napkozben van lehetosegem fott etelt enni, mert akkor este mar kibirom gyumolccsel. Most pedig mindjart megyek aludni, mert holnap hosszu nap lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése