Oldalak

udv

2012. január 8., vasárnap

Potszilveszter

Ez a het eleg huzos volt szamomra, meg most is faradt vagyok, pedig a hetvegen nem dolgoztam. De kedd ota voltam takaritani az ugynokseggel egy irodahazban munka utan. Nem volt a munka nehez, csak sok volt reggel 6 tol este 8 ig allni. Ugyanis a 3 munkaval ennyi idot toltottem tavol. A labaim fajtak es fajnak meg most is. Azert szivesen mennek allandoan, de megvannak az emberek es csak akkor kell amikor valaki beteg vagy szabadsagon van. Viszont ha allandoan mennek akkor nem lenne energiam edzeni menni, pedig az is fontos ha mar igy elhataroztam.
Tegnap este meghivtak minket Ildiek ( Ildi es Zoli) egy kis potszilveszteri bulira hozzajuk. Nekik van jo par magyar ismerosuk es voltak meg masok is. Egy hazaspar Eniko es Sanyi. Eniko testvere Szilard. Az o unokatestveruk Endre, es az o baratnoje Erzsi. Ennek nagyon orultunk, mert ugye nekunk rajtuk kivul nincs itt Southamptonban  magyar ismerosunk. Kilencen voltunk osszesen es voltak akik nem is tudtak eljonni. Jol ereztuk magunkat nagyon. Ildi fozott finom lencselevest. Nagyon finom volt!!!! Beszelgettunk, buliztunk. Peti lenyomott Zolival gyorsan 2 mezespalinkat ami 51 fokos volt, majd raittak meg szinten 51 fokos sima palinkat mez nelkul. Eper volt ha jol emlekszem, es Peti el is faradt jo gyorsan. Mar csak azt lattuk, hogy csukodik a szeme. Nagyon orultem neki,  hogy kiutotte magat mert vegre en is jol ereztem magam es ugy volt, hogy johetunk haza. Merges voltam ra. Tudja, hogy ha rovidet is iszik az nincs ra jo hatassal.  Kertem az Ildit, hogy csinaljunk neki kavet majd evett lencselevest is, es szerencsere kicsit felelenkult. A fiuk nem nagyon ittak, de egy ido utan ok is megkostoltak a palinkat, majd Endre is szepen belehuzott. De o igy lett felszabadult es jol erezte magat. Nevettunk egy csomot.  Szegeny Eniko meg ideges volt, hogy alljon mar le. De nem tortent semmi. Aranyos volt mindenki es orulunk, hogy talalkoztunk veluk. Csak sajnaljuk, hogy amikor hazakisertek Endret mar nem jottek vissza. De utolag beszeltunk a farsangi balrol es ma sms ben is irtam nekik rola, mert Zotyo rosszul irta meg a datumot, es igy mi is rosszul adtuk tovabb. Remelhetoleg akkor majd ujra talalkozunk! Most kuldtem az erintetteknek smst amiben megkerdeztem, hogy tolthetek e fel kepet. Mert ugye nem mindenki szereti, es ezt tiszteletben kell tartani. Ugyhogy ha igenlo valaszt kapok akkor a kepekkel majd jovok kesobb.

                                            Endre es Erzsi
    Balrol jobbra Szilard, Zoli, Endre a hatterben Sanyi
                                  Zoli es Endre
                        Zoli, Sanyi, Eniko es Endre
                               Zoli, Sanyi, Eniko es Endre
                            Endre, Szilard, Erzsi
                                  Szilard, Peti, Endre Ildi
                                     Endre, Ildi, Zoli
                               A teljes fiu csapat

3 megjegyzés:

  1. Nicsak, ismerőst találtam... Endrével egy faluból származunk:)) Jó kis partyt összehoztatok!

    VálaszTörlés
  2. Nem mondod? Milyen kicsi a vilag! Egyszer megbeszeljuk es ha lesz kedvetek a paroddal eljottok ti is. Jo?

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet, nagyon köszi a meghívást!

    VálaszTörlés