Oldalak

udv

2012. január 26., csütörtök

Green smoothie masodik felvonas

Szoval Livianak es a blogjanak koszonhetoen raleltem erre a csodara. Igazabol mar regebben is hallottam rola, de valahogy nem szantam ra magam a kiprobalasara. Ma harmadik napja iszom. Finom es izlik! Nem gondoltam volna! Egyenlore a sajat magam otletei alapjan keszitem mert meg nem sikerult regisztralnom a Livia altal ajanlott oldalra. Ugyanis amikorakartam akkor epp szerkesztes alatt allt. Elso nap salatat hasznaltam es banant, almat, kiwit. Tegnap spenotot, banant, almat es sargabarackot. Ma spenotot es salatat is es banant, almat, sargabarackot es nektarint. A mai izlik legkevesbe. De azert minden nap megiszok egy fel liternyit. Eddig egy dolgot tapasztaltam tole. Mas utemben kell a mellekhelyisegbe jarnom, de inkabb kevesebbszer. Az eddigi megszokott rendszerem mar felborult a 3 nap alatt. Remelem ezert ez nem marad igy. Ez erdekes mert azt hittem h az ellenkezoje fog tortenni.
Igazabol amiert raszantam magam az az volt, hogy eleg sokat dolgozom es azt varom, hogy novelje az energiaszintemet. Vagy szinten tartsa. Persze ez nem fogja helyettesiteni a pihenest, de legalabb egeszseges is. Es nem is vagyok olyan ehes mert eltelit.
Koszonet Livianak, hogy a kello idoben es helyen felhivtad ra a figyelmemet! Mindennek megvan az oka es a miertje. Az, hogy miertitt es miert most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése