Oldalak

udv

2012. január 23., hétfő

Holiday, holiday, holiday

Na persze nem most hanem majd a nyaron es karacsonykor. Na de azert orulok ennyire, mert a karacsonyi szabadsag kerdeses volt, hogy megkapom e. az augusztusit egybol alairtak igy augusztusban megyunk haza 2 hetre. Pontosan 16 napra! A karacsonyira pedig huztak halasztottak a valaszt. Amikor rakerdeztem eloszor akkor nem volt az illetekes aki alairja. Mikor rakerdeztem masodjara akkor mondjak h ez a karacsonyi idoszak. Mondom igen, tudom. De hat tavaly sem volt munka es otthon voltunk csak menet kozben jott egy egy melo. Es hat hogy pont ez miatt iden azt akarjak hogy mindenki 2-2 napot ugyeletben lesz es akkor ha lesz varatlan melo akkor nem kell mindenkinek smst kuldeni, telefonalni stb hanem aki epp ugyeletben van az megy. Na ez mar csak azert is santit mert mi van azzal a kollegaval aki nem tud vezetni? Melle kell egy olyan ember aki vezet es akkor az mar 4 napot van ugyeletben. Vagy o dolgozik talicskaval? Szoval a fo fonok asszonynak( csajnak) kell alairni es ha o alairja akkor meg valakinek be kell vallalni helyettem az ugyeletet. Jo. Merges voltam, hogy ennel a cegnel minden olyan nehezkesen megy. Masnap gondoltam egyet h irok egy smst annak az irodaban dolgozo holgynek aki igazabol otthonrol dolgozik es meg soha nem lattuk, de o kuldte az sms eket ujev kornyeken. Mert en akkor bevallaltam 2 napot egyedul. Es akkor persze korul voltam csokolva, es irta h tudatni fogja a fonokcsajjal h en elvallaltam, megcsinaltam stb. Tudom h az irodasokkal tudatta mert elso nap mikor mentunk dolgozni akkor megkoszontek. De gondoltam h proba szerencse. Vagy elvagom magam alatt a fat, vagy nem. Irtam neki egy smst h szeretnek erdeklodni h tudatta e hogy en akkor dolgoztam, vagyis mondhatni ugyeletbe voltam mert problema van a szabadsaggal. Persze amilyen hulye vagyok termeszetesen lelki ismeret furdalasom volt, hogy megkerultem az utat. De lass csodat. Megkaptam a karacsonyi szabit! Azt mondtak h nem mondhatjak h ne menjek el mert lehet karacsonyra mar nem ezek az emberek dolgoznak itt es akkor uszik az egesz ugyeletesseg. Es h ugyis sok hetveget es unnepnapot bevallalok. Ugyhogy megyunk haza karacsonykor! Hurra! Hurra!
Az augusztusi szabadsagot is megkaptam de nem szolnanak rola, csak lattam h ott van alairva. A kollegamnak se szoltak. Es ezzel kapcsolatban a lelki ismeret furdalasrol. A kollegam kert szabit aprilisban es o hozzatette amikor leadta a kerelmet h ha nem kapja meg akkor beteget jelent. Neki nem volt lelki ismeret furdalasa. Peti mindig mondja, hofy en idegeskedek mindent tul. Es igaza van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése