Oldalak

udv

2012. január 11., szerda

Munka munka hatan bosszusaggal fuszerezve

Probalok kicsit lenyugodni mielott, nem tul szep dolgokat irnek. Igazabol, semmi nagy dolog nem tortent csak a sok kis aprosag gyult bennem es most kijott. Persze csak magamban. A heten megint kell mennem minden nap az irodaba takaritani munka utan. Pedig akartam menni edzeni, de igy a heten is elmarad. Viszont mostmar sokkal egyszerubb minden, mint a multheten volt es a 2 ora munkaidot csak azert toltom ki munkaval, mert muszaj. Ha egyszer az ember mindent megcsinal rendesen, akkor utana csak rendben kell tartani es az mar nem igenyel olyan sok munkat. Masfel ora alatt boven kesz vagyok es akkor nem dolgoztam magam halalra. Pedig hetfon kaptam egy extra reszleget mert valaki nem jott azon az emberen kivul aki helyett en vagyok. Aztan azt hittem, hogy tegnap is meg kell csinalnom, es megcsinaltam, de tegnap mar nem kellett volna. Ma mar nem csinaltam meg, mert mas helyett nem dolgozom ( angol hozza allas) de csask azert nem mert hetfon mindenki ment haza szepen amikor letelt a 2 oraja csak a supervisior maradt aki majd megszakadt mert csinalta annak a melojat aki nem jott. Es en voltam az egyetlen aki segitett neki. Felporszivoztam 2 helyen es felmostam a wck ben. Igy a 2 ora helyett 2 es felet dolgoztam de csak 2 lett beirva, mert tobbet nem fizetnek. Ugyhogy innentol nincs mas helyett dolgozas. Na jo azert ma kicsereltem a kukazsakokat s kivittem a szemetet, pedig ez mar nem az en reszlegemen volt. Hogy irjak egy kicsit az irodarol. Epito vallalkozasrol van szo. Lakohazakat es lakoparkokat epitenek. Vannak kepek a falon es nemelyik nagyon szep. Errol ennyit.
Jojjon most az, hogy hogy jutottam el a bosszankodashoz.
Tegnap a fo munkahelyemen meeting  volt. Kivetelesen minket nem erintett csak ugy altalanossagban volt szo dolgokrol. Kozben en gondolkodtam, hogy felhozzam az ebedidonket vagy ne. Ugyanis 8-5 ig dolgozunk. 8 orat fizetnek es egy ora az ebedido. Ami felesleges. Sokkal jobb lenne fel ora, es korabban hazamennenk. Nem tudtam, hogy kezdjek neki es ugy adtam elo, hogy most hogy tel van, bar nincs nagyon hideg, de amikor ulunk az autoban es ebedelunk akkor fazunk es be kell inditani a motort, hogy menjen a futes, ami ugye plusz uzemanyag. Es hogy nem -e lehetne, hogy csak fel ora az ebedidonk. Az egyik irodista mondta, hogy ketszer is ki lehet venni felorat, vagy negyszer 15 percet. Aztan a tulaj bologatott hogy ugyis koran sotetedik lehet rola szo, de meg megkerdezte az irodaban dolgozo semmirekellot, aki nagy fa arccal rabolintott hogy csak holnaptol, es probaljuk meg erre a honapra. Es hogy mindenki igy gondolja e. Erre csak az egyik munkatarsam szolt, hogy igen. De o mar itt dolgozik lassan 5 eve, a masik pasi 2 es hogy mar ok is beszeltek, hogy ez milyen jo lenne. Akkor mi a fa.... ert nem tettek erte eddig semmit? Sot emlekszem hogy ezt felhoztam amr regebben is, es akkor azt mondtak, hogy aaaa nem lehet biztosan.
Ez annyiba is maradt. Szoval matol eljohettunk haz 4.30 kor. Megbeszeltuk, hogy nem megyunk koran vissza az irodaba, mert akkor az van hogy meg a 8 orat le sem dolgoztuk. Erre mire mi visszamentunk, a masik csapat ( 2 fo) mar ott voltak. Mielott folytatnam az egyik kollegam angol, a masik lengyel. Ok a masik csapat. Es elnezest keerk mindenkitol ha valakit megsertenek, de utalom a lengyeleket. Vagy lustak, vagy szarevok. Ez a kolleganom dolgozik, de a szarat megenne ket forintert. Nem venne a boltba semmit. Hozza otthonrol minden nap a szendvicseit. Lengyel boltba vett lengyel kenyer, lengyel felvagott. Es amint beteszi a picsajat az anyosulesre mar zabal is. De vezetni nem szeret. Es ez a beszed az akcentusuk miatt. Good monying! Kollegam neve Ernie! Good monying Onyi! Nem tehetek rola, rosszul vagyok tole. Es amikor elkezdek valami munkat csinalni es jon es ugyanazt csinalja, mert annyi esze nincs, mint egy tyuknak, hogy magatol elkezdjen valamit. Na nem is ragozom tovabb. Ma 4.28 kor megszolal lengyel kisasszony, hogy a zido 4.28. Mondom van meg fel orank, de ugye mar csak 2 perc volt. Erre az Ernie aki szinten semmit nem szolt a meetingen, hogy irany haza. Erre beszoltam, hogy mindenki siet haza, de amikor tegnap megkerdeztek, hogy mindenki egyetert e velem, es mindenki ugy gondolja e hogy jobb a fel ora ebedido, akkor semmit nem szoltatok. Erre csak csend volt. Egyedul az en tarsam allt mellem. Nekem is jo, hogy korabban hazajohetunk, de csak ezert az egy dologert nem szeretek szolni, mert akkor mindenki elvezi a jot, tenni meg nem tesznek erte. Most majd biztos megy a sertodes holnap.De majd megbekelnek, ha nem akkor meg igy jartak.

4 megjegyzés:

  1. Ne mérgelődj, nincs értelme miattuk idegesiteni magadat. A lényeg hogy eljöhettek fél órával előbb. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Probalok nem mergelodni, de nem volt konnyu visszafogni magam. Igazad van, hogy az a lenyeg, hogy hamarabb hazajohetunk!

      Törlés
  2. Amúgy tényleg nem szokták más munkáját elvégezni. Ez itt mondhatni presztizs kérdés. Mint ahogy egy percel sem dolgoznak többet mint amennyit kell. Abban a perceben ahogy letelt a munkaidő "eldobnak kapát, kaszát" és húznak haza. Pároméknál is igy van ez....mesélte hogy akik a házhozszállitást rakják össze a bevásárlókocsiba, ahogy letelt a munkaidő ott hagyják a fenébe, félbe az egészet. Majd megcsinálja valaki a következő műszakból...vagy nem. De ők nem fejezik be munkaidő után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eloszor fura volt szamomra ez az angol hozza allas. De itt ez a normalis. Mi is lenne veluk bevandorlok nelkul, azaz nelkulunk. A kozvetlen kollegam akivel egy csapatban vagyunk pl minden nap faradt. Az irodaban az egyik csavo is. Es milyen latvanyosan tudnak szenvedni, szornyu!

      Törlés