Oldalak

udv

2012. február 14., kedd

Valentin - nap

Boldog Valentin napot kivanok mindenkinek aki erre teved!
Mi Petivel mar tegnap atadtuk egymasnak az ajandekokat, mivel ma nem talalkozunk emberi idoben! Mire o hazajon en mar alszom.
Kaptam tole nagyon szep viragot. Tulipant! Ez a kedvencem! Kaptam meg egy termoszt, hogy napkozben hosszu ideig tudjak meleg teat inni. Es kaptam egy vasarlasi utalvanyt a sportboltba! Nagyon orulok mindennek amit kaptam!
Peti kapott egy Gordon Ramsay s szakasckonyvet, egy Jack Daniels whiskeyt es aprosagokat. O is orul!
Es aminek ma meg nagyon orulok az az, hogy megjott ma az ebay rol rendelt szilikon bonbon formam. Pontosabban formaim, mert kettot rendeltem. Alig tudtam valasztani, annyi fajta volt. Nagyon nagyon tetszik! Olyan szepek! Remelem minel hamarabb ki is tudom majd probalni!

1 megjegyzés: