Oldalak

udv

2012. február 13., hétfő

Elo Valentin

A hetvege ismet nagyon gyorsan eltelt! Gyorsabban, mint az elozoek. Mindket nap dolgoztam par orat. Igy otthoni dolgokra nem sok ido maradt.
Szombaton este elmentunk vacsorazni. Tul sok etteremben meg nem voltunk itt a varosban, igy volt mibol valasztani. Nem gondolkodtam sokat es a valasztasom egy mexikoi etteremre esett. Nem foglaltattunk asztalt csak ugy mentunk, lesz ami lesz alapon. Telthaz volt de mondtak , hogy ha varunk 20 percet akkor szabadul fel asztal. Vartunk. Addig leultunk a barhoz. Peti ivott egy sort, en pedig egy koktelt. Nagyon finom volt. Pina Colada!
Aztan alig vartunk par percet es kaptunk is asztalt, mert akik lefoglaltak 18 orara, nem jottek el. Az eloetel mexikoi volt de az en foetelem az nem. Csirket ettem baconnal, bbq szosszal. Peti mexikoit valasztott de nem tudom a nevet. Mindenesetre finom volt. Desszertet is ettunk. Forro brownie vanilia fagyival es forro martassal. Ez nekem nagyon edes volt. Azert jol ereztuk magunkat! Kepeket majd toltok fel otthon mert meg nem jottem ra, hogy a telefonrol hogyan tudok.
Tegnap is dolgoztam. Peti addig fozott finomat. Krumplipuret es pulykamellett sutott mustaros- tejfolos martassal a tetejen! Nagyon finom volt! Este pedig sutottunk dios piskotat meggyel es barackkal. Az is finom lett. Vegighivtuk a csaladot, filmet neztunk es alvas. Ma pedig a szokasos mokuskerek.
Reggel iroda, most fomelo, este iroda! Tegnap aposom azt mondta, hogy majd elokeresi nekem a sztahanovista jelvenyet. Es ami nagyon jol esett, azt is mondta, hogy buszke ram, hogy ilyen dolgos vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése