Oldalak

udv

2012. február 26., vasárnap

Epres - turos muffin

Mozgalmas hetvegen vagyunk tul. Par het utan vegre, nem is telt el olyan orult gyorsan ( persze azert gyors volt) de par nap es ujra itt a kovetkezo. Akkor most menjunk visszafele az idoben. Ma dolgoztam, volt 1 haz amit ki kellett takaritani. Probaltam gyorsan vegezni. Sikerult is aranylag es igy meg hazaertem mielott Peti elment dolgozni. Volt meg idonk beszelgetni majd elvittem dolgozni. Utana elmentem Shirley be a lengyel boltba. Vettem orolt komenyt, amit elfelejtettunk kihozni, es vettem Monte t es Kinder Maxi king et. Ja es turot  a muffinhoz. Vettem a poundland be kerti szitakotoket. Napelemes es este vilagitanak. Ma oda is tettem az egyik palmara es most neztem ra, hogy vilagit. Tok jopofa. Veszek majd meg ilyet. Vettem pillangosat is, de azt meg nem probaltam ki.  Amikor hazaertem gyorsan meg is sutottem. Teljes kiorlesu lisztet hasznaltam. Ettol kicsit mas az ize, de finom lett. Osszesen 8 db lett. Nem akartam sokat, mert soha nem fogy el. Ja es mire eszembe jutott, hogy csinaljak fenykepet addigra mar csak 6 db maradt :-)



Ma meg sikerult gazdagitanom a hutomagnes gyujtemenyemet 3 hutomagnessel. A Card Factory ban mindig van par uj magnes, az eppen soron kovetkezo alkalmakra. Bar most anyak napja kovetkezik, de az erre az alkamlomra kiadott magnest mar megvettem hetekkel ezelott. Viszont ma talaltam 3 valentin naprol megmaradt magnest ami akkor elkerulte a figyelmemet.



Es csinaltam kepeket a tobbirol is. Amikor elmegyunk valahova akkor mindig veszek parat. Varom mar, hogy ujra menjunk Londonba mert a multkor lattam sok ujat amik nagyon jok voltak de akkor csak 3 db ot vettem. Es most mar biztos van sok olimpias is. Remelem egyszer lesz 1000 db magnesem. Ha nyaralni megyunk, mindig veszek az adott helyrol is. Es van amit ajandekba kaptam. Erdekes, hogy imadom a hutomagneseket es errol eddig megsem irtam.  Ja es meg anyunal is vannak a huton Es meg emnny mindenrol nem. Legkozelebb majd irok a masik kedvencemrol is.





Tegnap delelott bementunk a varosba. Kicsit csavarogtunk. Mikor hazaertunk Peti elkezdett fozni en pedig takaritani. Csirkepaprikast fozott teljes kiorlesu tesztaval. Mivel edzeni nem jutok el, probalok odafigyelni arra, hogy egeszsegesebben etkezzek, etkezzunk.
Alig ertunk haza csengettek. A szomszed Mark volt az a felesegevel. Koltoztek es megkerte Petit, hogy tudna e segiteni neki a nehez dolgok lecipeleseben. O is segittt nekunk beallitani a upc t igy termeszetes, hogy Peti is segitett. En addig takaritottam, kipakoltam a bojlerszekrenybol. Amikor Peti megjott elkezdtuk atpakolni a mi kis laksunkat is. Csutortokon hazahoztuk az uj sofat es 2 napig nem nagyon volt hely, mert meg a regi is itt volt. Tegnap vittuk el a szemet telepre. Es mivel ez az uj kicsivel nagyobb , mint a masik volt at kellett rendezni a nappalit. Igy kerult a szekrenyek helyere a sofa, a sofa helyere a szekrenyek es a szamitogepasztalt el kellett forditani. Remelem igy a viragom is fogja szeretni a sok fenyt. Mindig olyan szepen no de a teli idoszakban olyan sok levele lehullik. Remelem itt majd jobban erzi magat. Szoval atrendezkedtunk:



Es amit nagyon szeretunk az az , hogy egy gombnyomasra felnyilik a labtarto ami nagyon kenyelmes.

   A falrol meg hianyoznak a kepek es a maszkjaim, de arra meg nem volt ido. Hamarosan azt is bepotoljuk.




Szoval most igy nez ki az egyik oldal. Nekunk tetszik. Meg jobb lesz ha lecsereljuk a szekrenyeket. A terv mar megvan.

Egyik blogon  (Marcsi Blogjan)   www.3gyerekkel-irany-anglia.blogspot.com   amit rendszeresen olvasok lattam egy kis nyeremenyjatekot igy mos megosztom az oldalt, hogy en is resztvehesssek. Higyjetek el erdemes olvasni, mert nagyon sok erdekes dolgot ir Marcsi. A vereben van az iras!

Es jojjon nehany elmaradt kep a multheti balrol:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése