Oldalak

udv

2012. február 9., csütörtök

Hetvegi bowling

Egyszeruen nem jutok ide, hogy irjak, pedig lenne mirol. Szombaton bowlingozni voltunk a kis magyar csapattal. Jol ereztuk magunkat es jol el is telt az ido. 3 partyt jatszottunk, amibol kettot megnyertunk. Pedig en most jatszottam eloszor. Utana meg mindannyian elmentunk Ildiekhez es beszelgettunk. Ismet jo keson kerultunk agyba es en mar nagyon faradt voltam es vagyok. Az elmult 2 hetvege ugy elrepult hogy hihetetlen es nem tudtam magam kipihenni.
Nem bannam ha most egy kicsit nem kene mennem az esti melohelyre. Elmeletileg matol mindenki ott van es nem kell mennem, de az ugynokseg meg nem szolt. Remelem nagyon, hogy nem feleslegesen megyek msjd el es johetek vissza.
Ma reggel hosszu ido utan ismet begorcsoltem. El kell mennem itt dokihoz de attoltartok, hogy hosszu menet lesz mire eljutok a nogyogyaszhoz, az itteni orvosi ellatast ismerve. Azert megprobalkozok vele. Gyogyszerrel most kordaban tartom a fajdalmaimat, de ugye ez nem normalis.
Tegnap eljott az a melohelyen amitol tartani lehetett. Nincs sok munka es ami van az nem tolti ki a munkaidot. Elkuldik az en tarsamat. Azert ot mert neki nincs jogositvanya es az a terv hogy mindenki egyedul dolgozik. Nincs sok valasztasi lehetoseg, ha ezt akarjak akkor ez lesz. Bar eddig en sokszor dolgoztam egyedul amikor valaki szabadsagon volt es nem olyan rossz. Tudom hogy nekem kell mindent megcsinalnom es nem bosszankodok ha valaki lusta. Csak egesz nap nincs kihez szolni.
Kicsit ossze vissza irok de ahogy eszembe jutnak a dolgok.
Penteken volt az elmaradt karacsonyi ceges vacsora. Egy gorog etteremben voltunk. Ha elmegyek elotte akkor magamtol soha nem megyek be. Egy eleg regi epulet fuggonyokkel. Belul egy fokkal jobb. De az etel nagyon finom volt. Csirket rendeltem gombaval, feherboros martasban sultkrumplival. Es nagyon finom volt, arrol nem is beszelve hogy hatalmas nagy adag. Elmegyunk majd Petivel is valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése