Oldalak

udv

2011. augusztus 19., péntek

The Sun napilap akcoija a Thorpe parkkal

A  The Sun napilap vasarnap lesz ket hete, hogy akciot hirdetett a Thorpe parkkal. Minden szamban megjelent egy vidampark jegy kulonbozo sorszamokkal. Ossze kellett gyujteni 7 kulonbozo szamut es az adatlappal kitoltve, felbelyegzett valaszboritekot mellekelve vissza kellett kuldeni. Gondoltam megprobalom. Multhet szombaton megvolt a hetedik jegy es hetfon postara adtam. 5 kulonbozo idopontot kellett megadni amikor szeretnenk menni kb egy hetes intervallumokban. Nem tudtam ez mennyire igaz vagy nem, de megprobaltam es hetfon postara adtam a levelet. Mara pedig megjott a valasz level benne a 2 ingyen belepojeggyel. Hurrrraaaaaaaaaaaa! Nagyon orulunk neki, mert amikor a keresztfiam itt lesz mindenkeppen el akarunk menni es igy csak egy jegyet kell venni. Csutortokon megerkezik es penteken mar megyunk is a Thorpe parkba. Tavaly mar voltunk egyszer Zsuzsiekkal es nagyon bejott. Akkor Peti nem ult fel a fureszre SAW de most azt mondta ki fogja probalni.  Mar nagyon varom!
www.thorpepark.co.uk

2 megjegyzés:

  1. Izgalmasan hangzik a Thorpe Park, de en egy beszari alak vagyok es nem ulnek fel semmire ... vagy ha igen, az komoly kovetkezmenyekkel jarna. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyere el velunk! Nagyon buli, te meg legfeljebb kiadod magadbol a reggelit!

    VálaszTörlés