Oldalak

udv

2011. augusztus 14., vasárnap

Full body massage- London don don don

Penteken voltam a full body masszazson amit meg Petitol kaptam a szulinapomra! Nagyon jo volt. Kicsit hianyoltam par dolgot. Meg kezdes elott megmutattam hogy, hol faj a derekam es ott pont nem massziroztak meg, meg a nyakamat sem. Ezt hianyoltam, de ezt leszamitva nagyon jo volt. Voltam meg gyantan is, es ezzel jobban meg voltam elegedve, mint a multkor a regi uj helyen. De egyik sem volt olyan jo, mint az Ami.
Tegnap Londonban voltunk. Hat majdnem nem ertunk oda mert a busz allomason mar bent volt  a busz es amikor alltunk a sorban es a kezemben volt az iphone, hogy mutatjuk a konfirmacios emailt amin rajta van a foglalasi szam, hozzaert a kezem a telefonhoz es eltunt az oldal. A szam nelkul pedig nem engedtek fel a buszra. Mar elmult 9 ora es mi meg nem talaltuk meg az emalit es mar sirtam. De nagyon rendes volt a buszsofor mert vart es az egyik allomason dolgozo alkalmazott, mondta, hogy ha fizettunk akkor meg kell lennie es elkerte a bankkartyat. Bementek Petivel az irodaba es ez alapjan megtalaltak, hogy tenyleg fizettunk es nem logni akarunk. Igy rajta voltunk a buszon ami miattunk 15 perc kesessel indult es igy is pontosan erkezett londonba. Elmentunk a Camden Town ra es vettunk Petinek egy Martens Bakancsot. Ettunk kinait a piacon, amire mar nagyon vagytam, nagyon szeretem. Voltunk  Lillywhite ban ahol vettem magamnak 4 polot az utalvanyon amit meg Anditol kaptam. Akartam olympia s polot es ott volt sok fele. Talaltam is ketto adidast.
Utana Zsuzsiekhoz mentunk. Nem gondoltam, hogy ennyit kell menni es igy mivel nem sok idonk volt, nem tudtunk sok idot ott tolteni, de legalabb talalkoztunk. Es lattuk a Domi babat. Nagyon aranyos. Olyan kis picike, pedig nem is szuletett kicsin mert 3 kg felett volt a szuletesekor. Kicsit beszelgettunk majd mentunk vissza a Victoriara ahol meg talalkoztunk a Krisztiannal es az Adrival. Elkoszontunk egymastol, mert ugy dontottek, hogy mennek haza vegleg. Legalabbis egyenlore. 23 .- an repulnek haza. Jojjenek a kepek:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése