Oldalak

udv

2011. augusztus 7., vasárnap

Pubban sorozgetve

Tegnap mivel nem tudtunk Londonba menni, mert nem volt mar jegy a buszra a varosban nezelodtunk es vasaroltunk. Igazabol nem vettunk semmi extrat csak par dolgot itthonra. Voltunk a Holland&Barretben mert akartam venni valamit a hajamra, mert elegge el kezdett hullani. Vettunk is egy hajerosit tablettat es kellemes meglepetes ert a penztarnal mert olyan akcio volt, hogy ha veszel egy termeket akkor a masikat 1pennyert kapod meg, vagy ha ket kulonbozot akkor az olcsobb kerul ennyibe, vagyis majdnem ingyen van. Szeretm hogy az eladok felhivjak erre a figyelmedet, nem ugy, mint otthon, hogy elsunnyogjak. Igy vettunk egy zsiregeto tablettat is amit mar regebben is hasznaltam. Holnaptol ujra nekiallok a rendszeres edzesnek. Biztos faradt leszek, mert eleve a munka is tobb, de menni fogok. Remelhetoleg  a terdem sem fog fajni. Ehesek voltunk es mindig McD ben eszunk, igy msot bementunk egy pubba. De annyian voltak, hogy alig lehetett mozdulni. Szerencsenkre eppen felalltak egy asztaltol, igy le tudtunk ulni. Igy ettunk is. Peti hamburgert evett sultkrumplival, en meg csirkemellet baconnal bbq szosszal es sultkrumplival. Finom volt, de nem volt nagy adag. Viszont a hangulat a pubban jo volt. Southampton -Leeds focimeccs volt es enekeltek a szurkolok! Innen hazafele vettuk az iranyt fozocskezni. Peti fozott rakottkaposztat es csinalt maglyarakast. Mar olyan regota ehes voltam ra es nagyon finom lett. Ma is jol be ettem a fini desszertbol.
Este elemntunk  firehouse nevu rock pubba. Nem volt rossz pedig en annyira nem szeretek eljarni. Volt egy helyi banda aki zenelt a Higher Ground, nem voltak rosszak mert dallamos zeneket jatszottak. Ittam egy malnas sort ami nagyon izlett. Abszolut nem volt sor ize, ami szamomra jo volt, de a sorkedvelok szamara gondolom ez gyalazat. Ejfelre itthon voltunk es meg megneztunk egy Hawaii five O t, aminek sajnos mar a vegenel jarunk es meg nincs ujabb evad.

Ma beszeltunk anyuval es tesomekkal, majd Peti ment  a dolgozni de elotte meg bementunk a varosba mert tegnap lemaradt valami. Neztem ma magamnak olyan kabatot ami vizallo, mert olyan esozesek vannak neha, hogy egyik reggel munkaba menet is szet aztam. Egy csepp szaraz hely nem volt rajtam. Muszaj valamit venni es most lattam leakciozva ketfelet. Mert egyebkent nagyon dragak ezek a sportruhazatok. Holnap majd megnezzuk. Most pedig mar csak pihenek, olvasok, filmezek. Kielvezem a szbadnap utolso orait!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése