Oldalak

udv

2011. augusztus 10., szerda

Gyors ragcsakeszites : sajtos taller

Ma nem volt veszes napunk a melohelyen, ellentetben a tegnapival, ezert ma mikor hazaertem nekialltam sajtos tallert sutni. Minden volt itthon hozza csak a tejfol volt kicsit keves ezert kevertem bele Philadelphia sajtkremet, de ettol meg csak finomabb lett. El is dontottem, hogy legkozelebb csinalok izesitettet is es rakok bele sonkas sajtkremet. Kesz is lettem vele, nagyon nagyon finom lett. Kozben pedig beraktam a sutobe sulni egy kis krumplit fustolt tarjaval. Jo kis kaloriaszegeny vacsora lesz, raadasul jo keson, de nem baj. Hetfotol ugyis vissza allok edzeni rendesen, mert most hiaba pihentettem ugyanugy faj a terdem, tehat nem az edzestol van. Akkor meg hajra. A masik nagy fajdalmam, ami nem szoszerinti, hogy ugy veszem eszre, hogy hullik a hajam. Vettem is gyorsba ra tablettat, remelem nem fog hullani tovabb, mert nem akarom elvesziteni a sorenyemet. Ha nem all meg a hullas akkor el kell menni dokihoz, bar az itteniek ugysem csinalnak semmit.
Egy nagyon kedves kint elo magyar holgytol kaptam informaciot arrol, hogyan tudjuk kihozni a UPC t, hogy tudjunk itt is nezni magyar csatornakat! Nagyon sokat segitett es ezert nagyon halas vagyok neki! Ezuton megegyszer koszonom neked itt is! Ugyanis eddig az a tapasztalatom, hogy a kint elo magyarok sok esetben nem tartanak ossze. Legalabbis mi eddig javareszt ilyen emberekbe utkoztunk, tisztelet a kivetelnek.
Szombaton megyunk Londonba, remeljuk addigra mar nyoma sem lesz a zavargasoknak. Es remelhetoleg nem fog esni egesz nap az eso. Majd London utan jovok kepekkel is! Meglatogatjuk Zsuzsiekat is, mar varom, hogy babazzak kicsit, mert az otthoni babakat meg soka latom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése