Oldalak

udv

2011. július 31., vasárnap

Ujabb vasarnapi melo

de szerencsere 1 kor mar vegeztem is. Nem volt veszes a nap, de azert koran kellett kelni. Amikor vegztem hallottam az Ocean Village Marina felol a zenet, de egyedul nem volt kedvem megnezni, Peti pedig dolgozik. 4 napos hajos program van a kikotoben es raadasul nagyon jo az ido, igy jo sokan is vannak. Szegeny Petieknek jo sok a munkajuk. Tegnap este is hallottam a tuzijatekot de itthonrol nem lehetett latni. Jo soka is ert haza tegnap. Ma sem tudtunk meg beszelni, mert annyian vannak, hogy nem er ra. Szegenykem.
Ma volt egy kis borravalo nekunk is. Az egyik lakasban otthagytak jo par dolgot. Mar annyi folyekony mososzerunk van, es mosogatoszerunk, kukazsakunk, hogy nem is tudom mikor hasznaljuk el. Nem mintha baj lenne. Tisztitoszerekrol ne is beszeljunk.
Mara nincs semmi dolgom azon kivul, hogy elinditottam egy adag mosast, ugyhogy csak pihenek.  Mindjart olvasok is valamit, mert nincs letoltve semmi jo uj film, ami van azt meg mar mind lattam. Kesobb meg akarok alakitgatni a blogon, ha lesz hozza kedvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése