Oldalak

udv

2011. július 19., kedd

Miert baj ha az ember edzeni jar?

Tegnap elkezdtem ujra edzeni jarni. Nyaralas elott mar olyan jol ment es utana olyan nehez visszarazodni. Kihasznaltam azt, hogy nagyon nincs joido, sot reggelente kifejezetten hideg van es elkezdtem ujra edzeni. A nagy melegben ugyanis nem tudtam magam ravenni, most meg egesz hetre ilyen fos idot mond, es ha a heten belerazodok akkor megy majd a melegbe is. A szitu viszont ugyanaz, mint elotte. a kollegaim orultnek tartanak, hogy 8 ora kemeny fizikai munka utan meg kepes vagyok elmenni edzeni. De ez miert baj? Persze faradt vagyok, de edzes nelkul nem is birnam a munkat. Mem miert baj az, hogy fogyni akarok? Jon az, hogy jajj nem faradtal ki elegge a munkaban? Majd akkor legkozelebb tobbet kapsz. Hagy dontsem mar el en, hogy a szabadidomben mit csinalok. Ott tart a dolog, hogy lassan titkolnom kell, hogy nem kapjam a fejmosast. Nem hangoztatom, de ott atoltozok es latjak ha melegito van rajtam. Neha olyan gyokerek tudnak lenni az emberek. Majd irigykednek ha meglesz az eredmenye. Kulonben meg a derekam miatt is kell menni, mert elegge faj es probalom erositeni. Es nem is foglalkozom veluk. Csak ez most ugy kijott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése