Oldalak

udv

2011. július 15., péntek

Szulinapom

Tegnap nem jutottam ide, hogy megemlitsem a szulinapomat. Megint oregebb lettem egy evvel. De nem csak en hanem nagyapam is. Ugyanis egy napon unnepeljuk a szulinapunkat. Petitol mar szerda este megkaptam az ajandekomat mert akkor egyutt voltunk itthon este. Kaptam egy szep liliomcsokrot, kepeslapot es egy nemregen nyilt beauty szalonba full body masszazst. Ennek nagyon orultem,mert sokszor mindenem faj. Jol fog esni. Nagyon koszonom neked. Es holnap mivel egyutt leszunk szabadok elmegyunk meg valahova. A kollegaimtol kaptam egy viragcsokrot es egy bonbont. Nagyon aranyosak. Kepekkel majd jovok a hetvegen. Es nagyon sok smst, emailt, uzenetet kaptam amit mindenkinek koszonok itt is. Aranyosak vagytok, hogy gondoltatok ram.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése