Oldalak

udv

2011. július 17., vasárnap

Esos, hideg oszi ido juliusban

Nem hiszem el, hogy ilyen rossz az ido itt. Tegnap bementunk a varosba es szakadt az eso. Ma delutan ismet. Hol van a nyar? Az otthoniak meg nem tudnak megmaradni se kint se bent, annyira meleg van. Tegnap el akartunk menni valamerre szulinapom alkalmabol de csak a varosba mentunk mert olyan szakado eso volt. Vasaroltunk par dolgot meg bementunk egy kinai etterembe ebedelni. Eleg fura volt, mert buffe volt, de megis etlaprol kellett kerni, hogy mit akarunk enni. Korlatlanul lehetett enni es meg is kostoltunk jo par dolgot, de ez azert fura volt. Eddig ahol buffe ben voltunk ott ki van rakva minden es lehet szedni. Ez volt itt a masodik kinai amit kiprobaltunk, de ez sem volt az igazi. Legkozelebb majd johet egy masik. Delutan aludtunk egy nagyot, majd beszeltunk az otthoniakkal es filmet neztunk. Reggel pedig jott a postas es hozott nekem egy levelet amit tesomek kuldtek. Kaptam egy energiat ado mandala kepet. Tetszik nagyon.
Ma delelott fozocskeztunk majd mikor Peti ment dolgozni en ma is bementem a varosba mert lattam par dolgot az akcios argos katalogusban es megneztem. Vettem a bicajra lampat es egy tigrises valltaskat. Meg a primarkba ket polot es ket szandalt ami 1£ volt. Az egyik fekete a masik ezust. Most meg leultem netezni de lassan megyek is es nezek valami filmet. Holnap meg mar munka. Nagyon nincs kedvem menni. Olyan jo lenne itthon lenni csak ugy egy hetet. Csinaltam kepeket a szulinapi viragomrol de fel kellett tolteni az aksit ezert majd egy masik alkalommal toltom fel a kepeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése