Oldalak

udv

2011. május 28., szombat

Lemaradas

Az elmult hetekben nem volt idom es energiam, hogy munka es edzes utan meg ide is irjak, pedig minden nap keszultem. El akartam ujsagolni a napi edzes adagjaimat. Hetfon lesz 3 hete, hogy nekialltam rendesen edzeni es dietasan enni es a 3 het alatt lement 5,5 kg. Nagyon orulok neki, de kemenyen meg is dolgozok erte. Az elso heten minden alkalommal 650kcal egettem el a masodikon 720 at a heten pedig 740 et. Sokszor ereztem azt edzes kozben, hogy feladom aznapra de aztan mindig megszolalt a belso hang, hogy csinaljam tovabb. Jovohet utan megyunk haza es otthon is oda kell figyelni az evesre, hogy a sok finomsag kozepette ne vigyem tulzasba, hisz most nem azert izzadok, hogy az otthon toltott ido alatt minden visszajojjon. De ugyes leszek, mert annak kell lennem.
Sajnos ma sem sikerult magam kipihenni es holnap mennem kell dolgozni ismet. A heten es a multheten is csak 1 szabadnapom van, de ez nem eleg. Nehez a melo fizikailag es nagyon el tudok faradni. Hetfon itt bank holiday van de akkor is menni kell, remelem korabban vegzunk es tudok majd pihenni. Ma meg ajandekbeszerzo koruton is voltunk. Meg azert van akinek hianyzik az ajandek de lassan teljes lesz a kep.
Mivel holnap megeyk dolgozni igy sajnos nem tudok menni carboot sale re, es nem tudok venni semmi kis kincset. Majd jovo het vegen.
Hazassagi evfordulonkra kaptam egy szep tulipancsokrot Petitol es egy szep kepeslapot. Megbeszeltuk hogy ne vegyunk egymasnak semmit de azt mondta a virag az jar. En is vettem neki egy kepeslapot es egy whiskeyt. Es multheten vasarnap elemntunk ebedelni egy kinai etterembe. Nem volt rossz de nem volt olyan jo mint a staines i. Nem volt tul nagy a valasztek. Legkozelebb majd megnezunk egy masikat. Mara ennyi fert bele, igyekszem jonni tobbszor. Ja es nem elfelejtendo hogy Zsuzsinak es Robinak gratulalok hazassagkotesuk alkalmabol! Legyetek mindig nagyon boldogok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése