Oldalak

udv

2011. május 1., vasárnap

Zumban tul - Uj telefon

Tegnap mar nem volt idom irni a Zumbarol, igy ma bepotolom. Jo volt, tetszett. Birtam vegig az egy orat , de azert el is faradtam. Szerencsere nem egyedul voltam aki most probalta eloszor, igy nem csak en benaztam egyedul, de neha tenyleg bena voltam. Nem egyszeru kovetni a lepeseket. Kell par alkalom mire belejon az ember. Viszont tenyleg jol megmozgat minden testreszt ha tudja az ember korrektul csinalni. Es ami meg jo volt, hogy bar feltem az egy oratol itt nagyon gyorsan eltelt az ido. Amikor magamtol edzek akkor lassabban telik el az egy ora. Megyek jovoheten szombaton is, mar bejelentkeztem meg a multheten.
Voltunk ma a varosban vasarolni, nezelodni. Igazabol telefon miatt mentunk mert az enyem megadta magat. Elkezdett magatol fenykepezni, es nem lepett ki a menubol, amikor smst irtam akkor ossze vissza jottek a betuk de soha nem az amit en akartam. Nem akartam elofizeteses telefont igy a feltoltokartyasak kozott nezelodtunk meg itthon a neten es vegul azt is vettuk meg amit kineztem. Az volt a masik fontos szempont hogy nem akartam draga telefont. Szinben nem voltam biztos, de az uj telefonom feher Samsung Tocco Lite. Pedig eddig nem tetszettek a feher telefonok de ez most elnyerte a tetszesemet.

Majd ra kell jonni mi hogyan mukodik rajta. Sok mindent tud ez a telefon is. Orulok neki. Bar Peti az Iphone mellett volt, de most nem akartam elofizusat, feltoltosben meg nem olcso. Meg en nem is hasznalom ki annyira, mint o.

Beszeltem ma Zsuzsival, vagyis csak irtunk. Mar jo nagy pocakja van es meg van neki hatra 2 es fel honap. Es nem hiszem el, hogy olyan cipo volt a kepen a laban amilyet tegnap a pubban lattam egy lany laban. En is akarok olyat de ez a hajo mar elment. Szaten turkizkek szinu balett cipo. Megneztem az angol, nemet, francia, usa ebayen de nincs sehol. Es mar abban az uzletben meg online sincs ahol o vette, persze ertheto mert nem mostani dolog ez mar. Azert meg nem adom fel, de ha nem talalok akkor lattam a neten egy piros szatent ami szinten tetszik es majd megrendelem azt.
Szoval tegnap voltunk pubban www.thehobbitpub.co.uk
Ittam egy koktelt es mire megittam el is kezdett szedulni a fejem. Latszik milyen surun iszom. Dupla vodka volt benne, curasso, narancs juice es limonade. Finom volt es extrem zold szinu. Peti sorozott. Nem voltunk sokaig mert 23.30 kor mar itthon ettuk a gyrost amit pubozas utan vettunk.

2 megjegyzés:

  1. talaltam neked cipot:) bar kicsit draga, 40 font.:)

    http://www.beyondskin.co.uk/SOLE/Sole-Turquoise-Satin/prod_32.html

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy de ez nem olyan. A tied szebb mert azon van masni is, ez meg masni nelkul olyan snassz.

    VálaszTörlés