Oldalak

udv

2011. május 15., vasárnap

Mindennapok

Jo ideje nem irtam de mire hazaerek  a melobol, nagyon faradt vagyok es nincs erom. Pedig tortennek dolgok de mar nem is emlekszem rajuk. A heten hetfon azt mondtam, hogy tenyleg le kell allnom az esti evessel es rendesen kell jarnom a gymbe. Be is tartottam igy meg is indult a sulyom lefele. Voltam a heten negyszer edzeni. Ez a terv a jovohetre is. Tegnap dolgoztam par orat aztan bementem a varosba nezelodni, vasarolni. Jol el is toltottem az idot. De mivel Peti nem szeret sokat nezelodni igy most bementem olyan uzletekbe is ahova egyebkent nem szoktunk. Ma meg elmentem carboot sale re azaz bolhapiacra. Multheten is voltam de most sokkal tobb minden volt, mint akkor. Joval tobb ember hozta a dolgait eladasra. Amiert mentem azt nem talaltam meg sajnos. multheten lattam egy coca-cola tukrot, olyat amit pubokban lehet latni. En hulye nem vettem meg, ma meg mar nem talaltam. Vagy eladtak, vagy nem volt kinnt az aki arulta. Talaltam helyette egy nagy es egy kicsi southern comfortosat de azert a coca colasat szerintem mindig keresni fogom. Tobbszor is vegigmentem a sorokon neztem az asztalokat, az asztalok alatt de nem talaltam. Akarok tobb ilyet. Vettem jo par dolgot. Egy nagy pluss tigrist, bortartot, hard rock cafe sorospoharat, papirzsepitartot. Rengeteg minden volt. Jovoheten is megyek ha nem kell dolgoznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése