Oldalak

udv

2011. június 5., vasárnap

Punkosdi magyar bal Londonban

Tegnap volt a punkosdi bal Londonban. Szerencsere el tudtunk menni mert en alapbol szabad voltam hetvegen es nem vallaltam be semmi extra munkat, Peti pedig kapott delelottot. Igaz majdnem 5 ora volt mire vegzett de gyorsan elkeszult es mar tudtunk is indulni. Oda o vezetett, ez volt az egyeszseg, vissza pedig en igy o tudott sorozni. 7 orara oda is ertunk es a lanyok Erika, Marcsi es Szilvi meg nem voltak ott pedig Era azt mondta 7 re jonnek ok is. Hivtam ot es meg otthon palinkaztak, de utana nemsokara megerkeztek. Zotyo azt mondta, hogy kb 120 ember lesz de szerintem nem voltak annyian. A zene nem volt most tul jo, biztos a zenesz Attila romantikus hangulatban volt mert az elejen olyan zenet nyomott amire nem lehetett bulizni. A vacsora a szokasos volt, sotlan leves de ha megsozta az ember ugy mar finom volt. Amugy pulykaragu leves volt. Valami karaj zoldseges rizzsel es gyumolcs salata ami szamomra ugyanolyan rossz volt, mint tavaly. Marmint a gyumolcs sali. Konzervbol volt szerintem es nagyon nem izlett. Azert orulunk, hogy elmentunk mert talalkoztunk azokkal az ismerosokkel akikkel a tavalyi kirandulason ismerkedtunk meg.
A lanyok pasit szerettek volna vadaszni de nem jott ossze. De ma a  telefonba beszeltunk is Eraval rola, hogy sok volt a par es keves a szingli. De draga Marcsikam. Nem veletlenul jartal te allandoan a wc re. Mert amikor mentunk haza lattam, hogy teged hazavittek. Remelem jol telt az ejszakad! :-)
Mondtam a csajoknak, hogy tarskereso irodat kell nyitni.
Visszaterve Marcsira, kereste a napszemuveget amit vegul az en taskamban talaltunk meg. Az szamomra maig rejtely, hogy kerult oda, hidd el nem palyaztam a szemcsidre. De ami ennel meg nagyobb rejtely, hogy Peti zsebebe hogyan kerult egy kanal? Amikor hazajottunk es levette a nadragjat meg tolem kerdezte, hogy mit keres a kanal a zsebebe? En csak azt nem ertem, hogy amikor ult az autoban, hogy nem nyomta a labat? Bar valoszinu azert nem mert elhajlott. Olyan kanyarok voltak a kanal nyelen, hogy Uri Geller megirigyelne. Szoval nem csak szemuveget lopunk hanem kanalat is.
Mondta Erika es Szilvi, hogy menenk augusztus vegen Cornwallba. Most mi is elgondolkodtunk. Szeretunk magunk szervezte kirandulasra menni, d eitt meg jo a csapat. Zotyo azt mondta mar csak 3 hely van es nekunk meg kerdeses, hogy Peti kap e majd szabadnapot. Majd alakul. Mi is mondtuk a csajoknak, hogy jojjenek majd le hozzank de a nyar folyaman erre tul sok lehetoseg nincs mert mi juniusban megyunk haza, Erika juliusban, Marcsi aug vegen megy Hongkong ba, szegeny hogy sajnalom, milyen szar lesz neki, Szilvit pedig nem is tudom, hogy mikor megy haza.







Tettem fel par kepet, foleg hogy eleve nincs sok a tegnap esterol. Aztan megyek dolgomra mert mar pakolaszok a szerdai indulasra. Puszi mindenkinek! Csa csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése