Oldalak

udv

2011. március 28., hétfő

Tenyleg itt a tavasz? Akkor kezdodhet a fogyokura!

Ma gyonyoru ido volt. Jobb volt a kedvem is. Reggel keson keltem 9.15 kor es gyorsan kellett felebrednem mert Peti 9.30 kor ment dolgozni es akartam vele menni az edzoteremig, hogy csak hazafele kelljen gyalogolni. Gyorsan elkeszultem es mentunk is. 2orat es 20 percet edzettem.
40 perc sieles valtott tempoban 360kcal
20 perc bicaj valtott tempoban 140kcal
sullyal forgas mindket oldalra 15 kg val 100-100
hasra sullyal 20kg val 100
hat erosites 20kg val 100
szonyegen hasizom erosites 4 kulonbozo feladat 3x 20
labdan felules 2x50
futas 20 perc 160kcal
stepgep 12perc 140kcal
A cardiozas volt 800kcal majd bevasarlas utan csomagokkal hazasetaltam az meg plusz 20 perc. Alig vartam, hogy hazaerjek. Jol belehuztam de muszaj mert szombaton elkuldtem az adataimat a nagy tavaszi fogyiversenyre Nono eletmodblog, es muszaj lesz kitartoan csinalni mert le akarok fogyni. Nekem sajnos a keves mozgas nem eleg, sokat kell mozognom ahhoz, hogy megmozduljon a merleg lefele. Olvasgatok eleg sok blogot akik szinten fogyoznak es igy " egyutt" konyebb. Lehet beszelgetni es biztatni egymast.
Delutan takaritottam es foztem. Az elso nap pont tesztat ettem emrt mar 2 hete raehaztem csirkeporkoltre tarhonyaval, de nem ettem sokat es csinaltam hozza ubisalit is. De inkabb meg most az elso nap akartam ezt enni, hogy utana minden betartsak. Vegigolvastam Nono blogjat, hogy fogyott le, hat nem semmi, gratulalok a kitartasahoz es az erejehez!

Tegnap beszeltunk anyuekkal msn en majd skype on, mert az msn egyszer csak elromlott. Jol vannak. Mar noverem is jobban van, mar tud sutni fozni, jonni menni. Holnap megy ellenorzesre es akkor majd kiderul mit mondanak. Remeljuk mar minden rendben lesz.

Szombaton volt a kolleganom Alex bucsupartyja. En csak a pubban voltam veluk, nem mentem a discoba. Beszelgettunk, nevetgeltunk. Hianyozni fog, vele lettem a legjobba es mindig annyit nevetunk. Szeptemberben kezdi az egyetemet es elott most 4 honapra elutazik Thaifoldre, Fidzsi szigetekre, Uj -zelandra, Ausztraliaba, Fulop szigetekre es Los Angelesbe. Rossz lesz neki :-) de itt ezt csinaljak a fiatalok. Mas az eletszinvonal, mint nalunk. Jo utat neked angliai Sanja baratnom! A partyra elvittem a fenykepezogepet de 2 kep utan lemerult az aksija, pancser voltam. Ugyhogy utolso nap amikor egyutt dolgozunk majd csinalok kepeket.
Amugy ennyi.
Zsuzsi is utazik haza nemsokara es nem is jon vissza csak ha majd megszult es a baba 1 eves lesz. legalabbis most ez a tervuk. Sajnos nem tudtunk talalkozni mielott elmegy, de majd otthon osszefutunk ha hazamentunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése