Oldalak

udv

2011. március 7., hétfő

Tavaszi hangulat

Nagyon jo lenne ha mar itt lenne a tavasz. Ma nagyon jo ido volt, az embernek a kedve is jobb tole. Peti mikor ment dolgozni en is mentem vele az edzoteremig es lefarasztottam magam egy kicsit. Kereken 2 orat edzettem. Elfaradtam de nem annyira. Napi edzesem ez volt:
35 perc sieles=330kcal
20perc evezes=200kcl
20 perc bicajozas=130kcl
ez volt a cardiozas es utana meg van 3 gep amit hasznalok hasra, hatra es az oldalamra 20kg val 100 mind a harom gepen, majd jon a
szonyegen felules 3x20
haton fekve labemeles ami alsohasra megy 3x20
labdaval guggolas 3x20 labda 4kg
labdaval oldalraforgas a szonyegen ulve 3x20
6kg os sulyzoval oldalra hajolas mindket oldalra 3x20
majd egy kis fenek gyakorlat
Holnap nem tudok menni de majd szerdan megint megyek. Viszont ami bosszant, hogy sokat edzek es a sulyom stagnal, pedig nem zabalok. De majdcsak megindul lefele. Muszaj lesz neki mert 3 honap mulva megyunk haza es addigra le akarok es le is fogok fogyni.
Amikor vegeztem a gymbe olyan szep ido volt, hogy setaltam meg kicsit a setaloutcan es nezelodtem. Vettem is a szep idore valo tekintettel 2 cserep jacintot. Mindkettoben 3-3 hagyma van, az egyik rozsaszin lesz a masik pedig kek. Szerintem napokon belul ki fognak nyilni, mert mar szep nagy bimboban vannak a viragok. Hazafele is azt neztem, hogy mar milyen szepen kiviragzott az aranyeso,  a bokrokon szep kis lila viragok nyitogatjak szirmaikat a langyos napsutesben. De felek korai meg az orom, mert ez volt 2 hete is +13 fok, aztan meg visszahult 0 fokra es ejjel meg fagyott is.
Petitol kaptam megint szep tulipant, amirol a kepeket valamiert nem tudom feltolteni. Nagy nehezen idejutok, hogy irjak es nem siekrul. Irgum burgum. Szoval akkor a kepeket majd kesobb.
Szombaton foztem jo sokat, meg am is azt ettuk. Volt husleves grizgaluskaval, meg karajba tekertem gombat es csirkemajat es leontottem tejfolos mustarral es ugy megsutottem es ahhoz volt parolt rizs es parolt zoldseg. De a lenyeg a desszert volt. Ami ugye nekem nem sikerult mert kelt tesztat kellett csinalni es kemenyre gyurtam es szegeny tesztam nem tudott megkelni. De Petinek sikerult. Begyurta es ugy kelt, hogy csak na. Neki koszonhetoen lett finom kakaos csiga. Azert mentsegemre szoljon, hogy eletemben eloszor akartam kelt tesztat csinalni. A kepek majd kesobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése