Oldalak

udv

2011. március 19., szombat

Szabadnap, allasinterju, felmondas

Nem is tudom, hol kezdjem, sot mire idejutottam a felet mar el is felejtettem annak amit le akartam irni. A heten vegre volt joido, de most ismet hideg lett. Nem hiszem el, hogy nem akar eljonni a tavasz. Ezt karpotolva probalok a lakasba tavaszt varazsolni. Olyan nagyra nott a virag, hogy az egyik feje le is tort. Nagyon szeretem a jacintot es amikor hazajovunk a munkabol, az egesz lakasban lehet erezni az illatat. Sajnos hamarosan elviragzik, de akkor majd potolom massal.

                                                                                                                                                                     De elotte kedden voltam allasinterjun. Kicsit ideges voltam a nyelv miatt, hogy majd ertek e mindent, de mar kozel sem voltam olyan ideges, mint elotte amikor telefonon kellett jelentkezni egy masik munkara. Az interju elott mar beszeltem parszor telefonon a pasival es ott ertettem. Ketten voltunk egyszerre, volt egy lengyel lany is. Kerdezgettek, majd elvittek minket az egyik apartmanba ahol megneztek, hogy takaritunk. Elmondtak mindent, mindennek a menetet es mondtak, hogy masnap meg vannak emberek es majd este 5 kor telefonalnak. Masnap pont mentunk vasarolni, meg csak 13.45 volt es csorgott a telefonom amikor hivtak, hogy enyem az allas. Orultem neki nagyon, mert itt van a varosban es nem kell benzinre kolteni, meg szimpatikus is volt. Aztan majd persze menet kozben derul ki. Bovebben a munkarol, majd kesobb.Tegnap adtam be a felmondasomat, ettol egy kicsit jobban izgultam. Nem attol, hogy be kell adnom hanem attol, hogy a managerem Sophia stresszes volt eppen es nagyon elfoglalt. Eppen nyit a hotelban az uj beauty szoba (8 ) es oda erkeztek az uj butorok es minden a feje tetejen allt. O csinalta a dolgat es attol voltam ideges, hogy nem fogok tudni vele beszelni. Aztan nagy nehezen elkaptam az irodaban de ott volt az uj manager is, de gondoltam beszelek vele, mert utana elmegy haza es leshetek. Kerdeztem, hogy zavarhatom e, es van e egy perce. Mondta igen. A zsebemben volt a boritek es amikor meglatta, hogy huzom ki becsukta az ajtot, hogy nem nem nem. Mondtam neki, nem is tudod mi van benne, o mondta de tudom. Tudomasul vette es mondta, hogy hianyozni fogok ( persze mert nem lesz aki rendesen kitakarit majd) ugyhogy inkabb ez fog hianyozni. Kerdezte miert, mert soka benzin? Mondtam igen. Mondtam, hogy van szabadsagom amit ki szeretnek venni elotte, mondta majd megnezi. Aztan ennyi. Szoval meg 4 het.


Megvettuk a repulojegyet is ( aposomnak koszonhetoen) amivel majd visszajovunk, mert az autot otthon hagyjuk. Megegyszer koszonjuk szepen. Junius 8 megyunk haza es junius 25 jovunk vissza. Mar 3 honap sincs es otthon vagyunk. Hurraaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Nagyjabol es gyorsan ennyi. Feltoltom a multkor elmaradt kakos csiga kepeit ha most engedi a gep. Az elso adagot beporcukrozta Peti.




Es nem utolso sorban nagyon hianyoznak az otthoni baratnoim! Es az, hogy a nemreg szuletett babaikat, nem latom ilyen pickent, nemtudom meg szeretgetni oket. Nagyon hianyoztok mindannyian!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése