Oldalak

udv

2011. március 24., csütörtök

Dupla szabadnap

A héten újra együtt voltunk szabadok Petivel. Tegnap és ma. Végre végre mindkét nap nagyon szép idő volt. Tegnap melegebb volt, mint ma, de ma is szépen sütött a nap.
Tegnap elmentünk reggel a Marwell Zoological Park környékére de az állatkerten kívül ott nem volt semmi látnivaló, oda pedig most nem mentünk be. Viszont rengeteg iskolás csoport látogatta a parkot. Olyan aranyosak voltak a gyerekek, ahogy ott ujjongtak és fogták a kis csomagjukat. És olyan kicsik voltak. Itt 5 évesen már elkezdik az iskolát és kötelező iskolai egyenruha van. Szóval csak kívülről csináltam pár képet.




Csak ezt a pár képet tudtam feltölteni mert valamiért nagyon lassú s nem győztem kivárni.
Marwell után bementünk a városba kicsit körülnézni. Vettünk nekem egy fekete térdnadrágot vászon anyagból és vettem hozzá 3 mintás harisnyát is. És a nyuszi hozott előre egy fekete tavaszi bőrcipőt. Ezek jók is lesznek szombaton az Alex búcsúpartyjára.
Petinek vettünk egy edzőcipőt, ugyanolyat ami volt is neki, mert azt szerette. Vettünk még pár apróságot és amíg Peti várt rám amíg én a harisnyákat válogattam, benézett egy utcába ahová eddig még soha nem mentünk be. Végigmentünk ott és volt egy nagyon jópofa üzlet. Otthon is van ilyen, mindenre gravíroznak. Olyan szép fa fotókeretek voltak, és csokiból olyan szép virágcsokrokat csináltak, hogy el sem hiszem.
Mikor hazajöttünk Peti főzött rakott káposztát én meg elkezdtem takarítani. Este megnéztük a Frizbit majd lustálkodás volt.

Ma reggel jöttek az ügynökségtől mert meg kellett hosszabbítani a bérleti szerződést. Gyorsan ment, körülnézett a Philip hogy nem vertük -e szét a lakást :-) kifizettük a papírmunkára esedékes 90font díjat és ment is.
Utána elmentünk a gym be edzeni. Másfél órát voltunk, jó keményen edzettünk mindketten és itthon mégis csalódott voltam mert a mérle többet mutatott mint a multkor. De a nadrágom meg kezd lógni a fenekemen, most akkor mi ez? Alakul át a testem, mindenki ezt mondja. De menjenek már le azok a nyavalyas kilok. Ezert edzettem hetfon es kedden 2-2 órát? Hétfőn 900kcal égettem el és csak kardióztam. Kedden kardióval 700 kcal és még hasaztam és az oldalamra erősítettem.
Ma edzés után zuhanyozás, ebéd és lustálkodtunk egy órát majd elemntünk az Ocean Village Marina ba azaz a jach kikötőbe. Megpróbálkozok megint a képfeltöltéssel, remélem most menni fog.
Csigalassúsággal de feltöltődtek a képek.

Nemsokára vége a 2 napnak és jönnek az újabb munkával teli napok. Nagyon nincs kedvem menni holnap. Megpróbálok sűrűbben jelentkezni, hogy akik olvasnak azoknak ne kelljen ennyit várniuk. Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése