Oldalak

udv

2016. március 28., hétfő

Utolsó év végi szabadság

Azért lesz még ebben az évben pihenés de március 31 előtt ez volt az utolsó pár nap.
Már nagyon vártam mert sok minden be volt tervezve amiből sajnos nem minden valósult meg. Szívem szerint jó lett volna elutazni pár napra de nem ugy jött ki a lépés, majd legközelebb.
Így maradt az otthoni takarítás, pakolászás. Egy kis kiruccanas azert belefert Blackpoolba ami eloszor nagyon nem tetszett. Nincs meg szezon es elegge kihalt volt minden. Nem mintha hianyzott volna az a nagy tomeg de kicsivel tobben lehettek volna azert. 






És nagyon vártam a hétvégét amikor is jöttek unokaöcsémék Southamptonból. Augusztus óta nem láttam őt és már nagyon hiányzott. És a menyasszonyával pedig még egyáltalán nem is találkoztam.
Peti haverjaek is meglatogattak bennunket. Volt bogracsozas, kicsit hideg volt de befutottunk a kalyhaval odakint meg jol feloltoztunk. 
Jol sikerult a hetvege. Finom lett a gulyas, volt iszogatas aminek fejfajas lett a vege ami 5 napig tartott. Valoszinu az idojaras is kozrejatszott, mert annyit nem ittam azert.






Vasarnap pedig elmentunk kirandulni. De az majd egy masik rovidke bejegyzesben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése