Oldalak

udv

2016. március 28., hétfő

Forever Clean9- 1.nap

Nagyjabol egy ev tervezgetes utan ma vegre elkezdtem a Forever Clean 9 tisztitokurat. Nagy remenyekkel vagtam neki es kivancsi leszek mi lesz majd a 9. nap  eredmenye.
Mar egy hettel ezelottre terveztem a kezdest de aztan a noi napok miatt jobbnak lattam elhalasztani egy hettel.
Tegnap azert mar aggodtam egy kicsit, hogyan fogom birni az eves mentes napot de eldontottem eros leszek es vegig csinalom.
Szoval ma reggel megtortent a merlegeles es a meres. Reggel fura volt, hogy nem ittam meg a reggeli kavemat de csakis szigoruan mindent ugy ahogyan az elo van irva.
Egesz nap nem voltam ehes pedig attol tartottam a legjobban, hogy majd szedulok az ehsegtol es fajni fog a fejem. Nagyon sokat ittam ma, szinte egyfolytaban a nap folyaman. Vizet, zold teat es aloe blossom herbal teat. Es egyaltalan nem voltam ehes. Az ugynevezett ebed a vanilia shake volt a nap fenypontja. Nagyon finom volt, nekem nagyon izlett. El is dontottem, hogy ha letelik a clean 9 akkor is fogok venni es napi egyszer inni fogom.
Meg az esti aloe vera gel hatra van de nem nagyon szeretnem mar meginni. Az azert nem annyira finom es nem szeretnem ha kijonne  a napi adag. Azert majd lassan megiszom es elmegyek filmet nezni. A napi tornam is megvolt. Duplan is mert a melohelyen be kellett segitenem a lanyoknak takaritani es este itthon is tornaztam 35 percet. Ez az egy dolog amit nem tudtam megoldani, hogy reggel tornazzak.
Osszessegeben elegedetten zartam a mai napot. Holnap is igy kell lennie. Valtozasra fel!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése