Oldalak

udv

2012. október 15., hétfő

Fogyokura verseny 3.het

Sajnos ismetelten nem jutottam ide mar egy ideje, pedig lenne mirol irni.
A legfontosabb aktualitas a fogyokura verseny! 3 het telt el es az adataim jol alakulnak. Minden heten van csokkenes! Igaz nem minden ugy alakul ahogy terveztem, mert edzeni sajnos nem jutok el! A munkak utan nagyon faradt vagyok. De nagy erot ad a csoport a facebookon.
3 het alatt 5 kg t sikerult leadnom. Ennek nagyon orulok!
Aki szeretne csatlakozni a csoporthoz az megteheti a facebookon a NonoEletmod - a valtozas bennunk van!
Vagy tudtok olvasni rola a blogjan : nonoeletmod.blogspot.com

Ez egy zart csoport de Nono orul az ujabb tagoknak!

Nemreg keszult egy interju is vele a life.hu n.Mindjart probalom megkeresni a videot hozza!


Rengeteg ember teljesen veletlenul talal ra, de az o pozitiv energiajara van szuksegunk ahhoz, hogy megvaltoztassuk az eletunket! Hihetetlen amit o veghez visz. Motival bennunket, erot ad nekunk, tamogat!
Fiatal no, feleseg, csodalatos anya! Rengeteg energiaval!
Nekem nagy segitseg az o sikertortenete, az a pozitiv energia ami belole arad! Szemelyesen meg nem volt alkalmam vele talalkozni, de biztos vagyok benne, hogy elobb utobb erre is sor kerul!
Szeretunk Nono, koszonjuk, hogy vagy nekunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése