Oldalak

udv

2012. október 15., hétfő

Szureti bal Londonban

Ez a bejegyzes is elmaradt pedig nagyon jol ereztuk magunkat. Szeptember vegen balban voltunk. Szureti balban Londonban!
Negyen mentunk. A munkatarsamek Anita es Krisztian, Peti es en. Oda Peti vezetett, visszafele pedig en. Ez altalaban igy szokott lenni.
Koran odaertunk, az elsok kozott. De en azert szeretem ezt, mert akkor van valasztasi lehetoseg, hogy hova ulunk.
Az indulas elotti keszulodes jol elhuzodott. Szerettem volna begondoriteni a hajamat ( meg is tettem) de masfel orat vett igenybe ugy hogy az eredmennyel nem voltam szaz szazalekosan elegedett. Meg egy fel oras munka rafert volna. Legkozelebb valakivel megcsinaltatom, mert egyedul nagyon nehez volt.
Jo volt a bal. A zene lehetett volna kicsit porgosebb. A vegere kezdett el bulisabb hangulatot teremteni Attila.  A vacsora finom volt. Sertesragu leves es rakott zoldbab. A desszert lekvaros piskota. Nem voltam elragadtatva az otlettol, hogy rakott zoldbab, de nagyon finom volt. Jol ereztuk magunkat. Nevettunk sokat!
Anitaek nagyon szerencsesek voltak es nyertek a tombolan! Haromszor! Mi is nyertunk egyszer! Karacsonyfadiszt! Anitaek nekunk adtak a szakacskonyvet, mi meg odaadtuk a diszt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése